فونیکسریمکسبهتام

قطعات تقلبی هیچ گارانتی ندارند

عصر خودرو- مدیر عامل ایساکو می‌گوید: مردم در خرید قطعات خودرو باید توجه کنند چرا که قطعات تقلبی هیچ گارانتی ندارند و افراد باید در خرید قطعات به اصل بودن آن توجه کنند.

قطعات تقلبی هیچ گارانتی ندارند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، به گفته کارشناسان صنعت خودرو، بهترین ابزاری که می‌تواند در شناسایی کالای قاچاق و تقلبی مورد استفاده قرار گیرد، شناسه کالاست، شناسه‌ای که تعریف شده، در روی کالا نصب و قابلیت استعلام دارد.

    پرهام فر مدیر کل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفته بود: رئیس جمهور در بازدید از ایران خودرو دستور به افزایش کیفیت خودرو دادند؛ اینکه هر گونه استفاده از قطعات تقلبی و قاچاق در خودرو ممنوع است.

    کاظمی سخنگوی فروشندگان لوازم یدکی خودرو گفته بود حدود یک تا 2 درصد بازار لوازم یدکی برای کالای تقلبی است و سهم کالای قاچاق لوازم یدکی هم حدود 4 تا 6 درصد است که بیشتر آن از طریق مبادی رسمی صورت می‌گیرد و از خود گمرک خارج می‌شود.

    مدیر کل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا  می‌گوید: طبق آخرین آمارها، 72 هزار و 500 شناسه کالا در زمینه قطعات خودرو در سامانه جامع تجارت تعریف شده که نسبت به گذشته رشد 3 برابر داشته است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط