فونیکسریمکسبهتام

حرکت سینوسی بازار خودرو همچنان ادامه دارد

عصر خودرو- در حالی که گفته می شود مذاکرات احیای برجام به نقطه حساس رسیده و تکلیف گفت و گوهای ایران و آمریکا به زودی روشن می شود، بازار خودروی ایران همچنان در سکته قیمت به سر می برد و بیشتر انواع خودروهای پرتیراژ بدون تغییر قیمت بودند. در این میان اما قیمت پراید دوباره صعودی شد.

حرکت سینوسی بازار خودرو همچنان ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اقتصادآنلاین، بر اساس گزارش میدانی از بازار خودرو امروز بهای پژو 206 تیپ دو امروز بدون تغییر ماند و با همان قیمت 267 میلیون تومان عرضه می شود و پژو 206 تیپ پنج با 2 میلیون تومان افزایش قیمت به 325 میلیون تومان رسید.

    پژو پارس معمولی امروز بدون تغییر قیمت با همان نرخ 277 میلیون تومان خرید و فروش می شود. دنا معمولی امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به 367 میلیون تومان رسید.

    سمند ال.ایکس امروز اما با 2 میلیون تومان کاهش قیمت با نرخ 266 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

    پراید 111 اما امروز دوباره صعودی شد و با 3 میلیون تومان افزایش قیمت به 186 میلیون تومان رسید و  پراید 131 بدون تغییر قیمت با نرخ 170 میلیون تومان در حال معامله است.  پراید 151 هم همچنان بدون تغییر قیمت با نرخ 160 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

    تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به نرخ 179 میلیون تومان رسید و قیمت تیبا دو هم بدون تغییر قیمت با بهای 185 میلیون تومان معامله می شود.

    ساینا دنده‌ای امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به نرخ 195 میلیون تومان رسید و کوئیک دنده‌ای با یک میلیون تومان کاهش قیمت به 192 میلیون تومان رسید.

    بهای کوئیک آر اما امروز تغییر قیمت نداشت و با همان نرخ 198 میلیون تومان دیروز معامله می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم