فونیکسریمکسبهتام

آینده خودروهای برقی و خودروهای پاک در پاکستان

عصر خودرو- وزارت «تغییرات آب و هوای پاکستان» ۱.۵ میلیارد روپیه به پروژه های ساخت وسایل نقلیه برقی تخصیص داده است.

آینده خودروهای برقی و خودروهای پاک در پاکستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان، ملیک امین اسلم Malik Amin Aslam در مراسم «دوچرخه های برقی در عرصه ی تجارت الکترونیک»  e-Bike in e-Commerce Space دولت این کشور به مفهوم حمل و نقل سبز در تمامی سطوح پایبند است و آن را از تمامی کانال ها و مسیرهای سبز دنبال خواهد کرد. به گفته ی وی دولت پاکستان از تمامی حالت های پایدار و مقرون به صرفه حمل و نقل نوین حمایت می کند.

    دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان گفت: «آینده ما را به سمت حمل و نقل سبز فرا می خواند. برای رسیدن به آن نیاز به زیرساخت های بنیادی است که حمل و نقل دوست دار محیط زیست در آن شکل بگیرد.»

    در این مراسم اپلیکیشن تحویل غذا با دوچرخه های برقی معرفی شد و به زعم طراحان آن علاوه بر کاهش هزینه های مصرف سوخت، به کاهش آلودگی هوا کمک خواهد کرد و در راستای چشم انداز و دورنمای «پاکستان پاک و سبز» عمران خان نخست وزیر پاکستان هم هست. ملیک امین اسلم در این خصوص گفت: «از معرفی دوچرخه های برقی در سامانه تحویل غذا و خواروبار به وجد آمدم،‌ این سامانه بزرگتری پلتفرم تحویل خواروبار و غذا در پاکستان است و بازتاب دیدگاه و نگرش حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی در این کشور است.»

    ملیک امین اسلم گفت وزارت «تغییرات آب و هوای پاکستان» 1.5 میلیارد روپیه پاکستان به پروژه های ساخت خودروهای برقی تحت عنوان «محرک سبز» Green Stimulus تخصیص داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط