فونیکسریمکسبهتام

معرفی خودرو؛

معرفی و بررسی آئودی A ۵ مدل ۲۰۲۲ + تصاویر

عصر خودرو- آئودی A ۵ مدل ۲۰۲۲ عملکردی را از مجموعه موتور‌های قوی و هندلینگ اسپرت از خود نشان می‌دهد.

معرفی و بررسی آئودی A ۵ مدل ۲۰۲۲ + تصاویر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷:۰۰
  • معرفی خودرو؛ معرفی و بررسی آئودی A 5 مدل 2022 + تصاویر
  • معرفی خودرو؛ معرفی و بررسی آئودی A 5 مدل 2022 + تصاویر
  • معرفی خودرو؛ معرفی و بررسی آئودی A 5 مدل 2022 + تصاویر
  • معرفی و بررسی آئودی A 5 مدل 2022 + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  آئودی A5 یکی از بهترین خودرو‌های کوچک لوکس است؛ بیشتر جذابیت آن در تنظیمات فراوان آن نهفته است: سه سبک بدنه وجود دارد، یک هاچ بک چهار در، یک کوپه دو در و یک کابریت و چهار موتور انتخابی، که دو مورد از آن‌ها برای S5 با عملکرد خوب است.

آئودی A 5، 2022 در 2 نسخه کوپه و کابریولت کانورتیبل عرضه می‌شوند که هر دو مدل بدنه A 5 پیچیده، مجلل و ورزشی هستند و آن‌ها را به انتخابی برای خریداران لوکس که از رانندگی نیز لذت می‌برند تبدیل می‌کند.

کوپه و کانورتیبل هر دو از یک توربوشارژ 4 سیلندر 261 اسب بخاری جفت شده با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد استفاده می‌کنند. کسانی که به دنبال فضای بیشتری هستند باید به آئودی S5  یا شاید ب ام و 440i فکر کنند، اما اکثر رانندگان متوجه می‌شوند که پیشرانه A5، 2022 حتی برای رانندگی با روحیه بسیار قوی است.

طراحی جدید چرخ 19 اینچی با تایر‌های تمام فصل موجود است؛ مدل‌های کوپه S-line یک سیستم تعلیق اسپرت و همچنین روکش چرمی و مایکرو جی را اضافه می‌کنند. بسته جدید Black Optic Plus در مدل‌های S-line نیز موجود است و شامل تزئینات بیرونی مشکی، جلوپنجره مشکی مات و کالیپر‌های ترمز قرمز است.

تریم میان‌رده Premium Plus بهترین تعادل بین ویژگی‌ها و قیمت را برقرار کرده است. این خودرو دارای امکانات خوبی مانند صفحه نمایش دیجیتال ، ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای و پد شارژ بی سیم است.

A5، 2022  از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با تنظیمات هیبریدی 12 ولتی جدید استفاده می کند؛ تنها در 5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. کابین A5 شیک، مدرن و خوش ساخت، حداقل برای سرنشینان جلو راحت است.

چهار انتخاب برای موتور جداگانه برای A5 وجود دارد، آن‌ها از قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار هستند. بصورت استاندارد یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ 201 اسب بخاری موجود است که تنها در Sportback یافت می‌شود. انتخاب دیگر برای مدل‌های A5 یک توربو چهار سیلندر با قدرت 261 اسب بخار است که در Sportback بصورت اپشنال ارائه شده است و در کوپه و کروک بصورت استاندارد است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط