فونیکسریمکسبهتام

کارا به بهمن دیزل رفت

آغاز تولید وانت کارا در قزوین

عصر خودرو- فاز نخست خط تولید وانت کارا در کارخانه بهمن دیزل واقع در شهرک صنعتی البرز قزوین افتتاح شد و گروه بهمن با انتقال خط تولید این وانت قرار است سدان جدید رسپکت را در بهمن موتور جایگزین ظرفیت تولید آن کند.

آغاز تولید وانت کارا در قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷:۰۰
  • آغاز تولید وانت کارا در قزوین
  • آغاز تولید وانت کارا در قزوین
  • آغاز تولید وانت کارا در قزوین
  • آغاز تولید وانت کارا در قزوین

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، گروه بهمن طی پروژه ای که از شهریور سال جاری آغاز شده اقدام به جابجایی خط تولید وانت کارا به کارخانه این گروه در قزوین کرده است که امروز 18بهمن ماه فاز نخست آن با تولید وانت تک کابین کارا آغاز شد و قرار است در اسفندماه فاز دوم که به ساخت بدنه و رنگ بدنه وانت مربوط است افتتاح شود و در فاز سوم روزانه 70 دستگاه از این وانت در خط تولید بهمن دیزل در قزوین به تولید خواهد رسید. بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در حاشیه این مراسم گفت: تمامی محصولاتی که پلتفرم ندارند و بر پایه شاسی مستقل ندارند در شرکت بهمن دیزل و خط تولید شهرک صنعتی البرز به تولید خواهند رسید که در فاز نخست خط تولید وانت کارا از کارخانه بهمن موتور به این کارخانه منتقل شده است و ظرفیت آن در بهمن موتور به سدان جدید رسپکت اختصاص خواهد یافت. بهمن دیزل در نظر دارد تا پایان سال جاری 1000 دستگاه وانت کارا را به تولید برساند و برنامه تولید این وانت در سال آینده ده هزار دستگاه اعلام شده است.

علیمرادلو در زمینه میزان اشتغال در بهمن دیزل گفت : هم اکنون حدود 1100 نفر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند و از ابتدای سال آینده حدود 500 نیرو به بهمن دیزل افزوده خواهد شد. مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به تحقق برنامه های توسعه ای این گروه در سال جاری گفت : امروز به جایی رسیده ایم که گروه بهمن به عنوان قطب سوم خودروسازی در کشور شناخته می شود.

حسین خضری؛ مدیرعامل بهمن دیزل نیز در این مراسم، تحولات گسترده در این شرکت طی سال های 95 تا 1400 به واسطه تغییر مالکیت را اینگونه تشریح کرد : مجموعه کارخانه های بهمن دیزل طی این سال ها از 8 هکتار به 33هکتار رسیده است و بیش از 1000 میلیارد تومان سرمایه گذاری اتفاق افتاده است و این شرکت 15درصد سهام شناور در بورس دارد. خضری همچنین ضمن اشاره به کسب رتبه نخست ارائه خدمات پس از فروش در کشور توسط بهمن دیزل افزود : هم اکنون 50درصد سهم بازار کامیونت کشور در اختیار ما است و 3هزار مینی بوس در حال تردد در کشور متعلق به بهمن دیزل است. وی همچنین از برنامه تولید 3هزار دستگاه کامیون، کامیونت و خودروهای مشابه در بهمن دیزل در سال 1401 خبر داد. خضری همچنین مهمترین پروژه های آتی بهمن دیزل در کنار توسعه تولید وانت کارا، تولید انواع کاربری و انتقال شاسی ساز به صورت یک شرکت مستقل عنوان کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط