فونیکسریمکسبهتام

ریزش سنگین قیمت برخی خودروهای پرمشتری

عصر خودرو- گزارش میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد که امروز قیمت برخی انواع پرتیراژ خودرو مانند تیبا پلاس، ساینا و کوئییک با ریزش سنگین قیمت مواجه شده و برخی دیگر از خودروها در روندی دور از انتظار افزایش قیمت داشتند.

ریزش سنگین قیمت برخی خودروهای پرمشتری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اقتصاد آنلاین، خبر نیمه شب رسانه های جهان درباره برگشت معافیت های تحریمی ایران برای برخی فعالیت های صلح آمیز هسته ای امروز تاثیر متفاوتی در بازار خودرو ایجاد کرد و در حالی که برخلاف انتظار، قیمت برخی انواع خودروهای پرتیراژ افزایشی شد، قیمت برخی مدل های سایپا ریزش سنگین قیمت را تجربه کرد و بین 15 تا 21 میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

    گزارش میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد که امروز قیمت برخی انواع پرتیراژ خودرو مانند تیبا پلاس، ساینا و کوئییک با ریزش سنگین قیمت مواجه شده و برخی دیگر از خودروها در روندی دور از انتظار افزایش قیمت داشتند.

    قیمت سمند ال.ایکس امروز برخلاف انتظار افزایشی شد و بهای آن از 269 میلیون تومان در آخر هفته گذشته امروز با 4 میلیون تومان افزایش قیمت به 273 میلیون تومان رسید.

    پژو 206 تیپ دو امروز به اخبار برجامی واکنش خاصی نشان نداد و همچنان با نرخ 269 میلیون تومان معامله می شود. بهای پژو پارس معمولی اما نسبت به آخرین روز هفته گذشته تغییری نکرد و همچنان با قیمت 280 میلیون تومان معامله می شود.

    قیمت پژو 206 تیپ پنج اما کاهش 5 میلیون تومان قیمت را تجربه کرد و هم اکنون با نرخ 319 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

    خودروی دنا هم که در هفته گذشته 10 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود، امروز کاهش 4 میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و با نرخ 366 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

    در بازار خودروهای سایپا هم امروز قیمت پراید 131 بدون تغییر ماند و همچنان بهای آن 173 میلیون تومان است و بهای پراید 111 هم که در آخر هفته گذشته با نرخ 191 میلیون تومان معامله می شد امروز با 3 میلیون تومان کاهش قیمت 181 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

    قیمت تیبا امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و با بهای 183 میلیون تومان در حال معامله است اما قیمت تیبا دو پلاس با کاهش 15 میلیون تومانی قیمت از 202 میلیون تومان به 187 میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت قیمت ساینا دنده‌ای هم که به 213 میلیون تومان رسیده بود، امروز با کاهش 17 میلیون تومانی قیمت مواجه شده و با نرخ 196 میلیون تومان معامله می شود.

    این اتفاق درباره قیمت کوئیک دنده‌ای هم تجربه شد و در حالی که این خودرو با جهش ناگهانی قیمت به 217 میلیون تومان رسیده بود، امروز با عقب گرد 21 میلیون تومانی به 196 میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو