فونیکسریمکسبهتام

سهام رنو صعودی است؟

عصر خودرو- عملکرد خوب برندهای با ارزش‌تر رنو به کاهش افت کلی فروش سالانه گروهی این خودروساز فرانسوی در سراسر جهان کمک کرد زیرا تمرکز آن بر مدل‌های سودآورتر نتیجه‌بخش خواهد بود.

سهام رنو صعودی است؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا به نقل از رویترز، فروش گروه خودروسازی رنو در سرتاسر جهان برای سومین سال متوالی در سال 2021 کاهش یافت و علت آن مشکلات مربوط به عرضه تراشه‌های مورد استفاده در خودروها بود.

    فروش برند رنو 5.3 درصد کاهش و سهام رنو حدود 2 درصد افزایش یافت اما لوکا دی مئو، مدیر عامل رنو گفت: فروش خودروهای سواری و خودروهای سبک با 4.5 درصد کاهش به دو میلیون و 696 هزار و 401 دستگاه رسیده است.

    رنو در بیانیه‌ای اعلام کرد: سیاست فروش آغاز شده در سه ماهه سوم سال 2020 منجر به افزایش سهم فروش در سودآورترین کانال‌ها می‌شود.

    فابریس کامبولیو، رئیس تجاری برند رنو گفت: انتظار دارد برند رنو از نظر درآمد خالص به ازای هر مدل در سال 2022 افزایش یابد.

    رنو می‌گوید که در پنج کشور اصلی اروپایی (فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و بریتانیا) سهم فروش به مشتریان خرده‌فروشی را به میزان 58 درصد داشته است که نسبت به سال 2019 و پیش از شروع همه‌گیری بیش از 6 واحد افزایش یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم