فونیکسریمکسبهتام

تویوتا هفته آینده "یاریس GR و GT۳ مسابقه‌ای" جدید را معرفی می‌کند

عصر خودرو- این دو کانسپت در سالن خودرو توکیو به عنوان خودرو‌های پرفورمنس به نمایش گذاشته می‌شوند.

تویوتا هفته آینده "یاریس GR و GT۳ مسابقه‌ای" جدید را معرفی می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا دو خودروی مفهومی پرفورمنس را هفته آینده در سالن خودروی توکیو، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خودرو‌های سفارشی در جهان، معرفی خواهد کرد.

    این شرکت قرار است موتوراسپرت Gazoo Racing و خودرو‌های جاده‌ای خود را با نسخه  ارتقاء یافته تویوتا یاریس GR و یک خودروی مسابقه‌ای کاملاً مفهومی به نام GR GT3 را به نمایش دهد.

    یاریس GR پیشرفته به‌عنوان خودرویی الهام گرفته است از خودرو هاچ‌بک چهار چرخ متحرک خواهد بود  و یک تصویر پیش‌نمایش شده نشان می‌دهد که این نسخه نهایی یک خودروی توسعه‌ یافته است که سال گذشته در نوربرگ رینگ به نمایش گذاشته شد.

    تغییرات این خودرو  شامل یک بال عقب، یک ورودی در کاپوت و یک قسمت جلوی سفارشی است که تمام آنها به تمرکز بیشتر روی آیرودینامیک و در نتیجه توانایی پویا اشاره دارد.

    آنطور که تویوتا اعلام کرده این کانسپت مجهز به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ سه سیلندر خواهد بود و می تواند تا 257 اسب بخار قدرت و 266 پوند فوت گشتاور تولید کند. آنطور که این شرکت خودروسازی ادعا کرده قرار است خودروهای تولیدی بیشتر بر پایه خودروهای مسابقه ای باشند و این موضوع را با نشان دادن خودرو مسابقه هیبریدی یاریس GR  جدید که با الهام از WRC است، به نمایش گذاشته است.

    مشخص نیست که آیا تویوتا قصد دارد یاریس GR  ارتقا یافته را وارد مرحله تولید کند؟ تغییراتی را به عنوان بسته ارتقایی برای مالکان ارائه دهد و یا در واقع این خودرو مفهومی را فقط قصد دارد نمایش دهد.

    در کنار یاریس GR، تویوتا کانسپت جدید GR GT3 را معرفی خواهد کرد. این خودرو به عنوان یک ماشین مفهومی اختصاصی مسابقه‌ای که دانش و فناوری‌های پیشرفته‌ای را که TGR در زمینه موتوراسپورت به دست آورده است، در خود جای داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط