فونیکسریمکسبهتام

موافقت مشروط پلیس با ادامه برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین المللی

عصر خودرو- یک روز پس از آنکه پلیس راهور به دلیل ایجاد بار ترافیکی در محدوده نمایشگاه بین المللی اقدام به جلوگیری از ورود خودروها به این نمایشگاه کرده بود، رییس پلیس راهور پایتخت از موافقت با برگزاری ادامه این نمایشگاه به شرط تغییر ساعت خبر داد.

موافقت مشروط پلیس با ادامه برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین المللی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به حواشی به وجود آمده در محدودیت گذاشتن پلیس برای نمایشگاه بین المللی در روز گذشته گفت: مشکل از جایی شروع شد که بدون هماهنگی و رعایت ملاحظات ترافیکی یک نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین المللی برگزار شد و به تذکرات و اخطارات پلیس توجهی نشد، لذا ما روز گذشته جلوی فعالیت نمایشگاه را گرفتیم.

    وی ادامه داد: امروز با توجه به پیگیری هایی که از همان ابتدا صورت گرفت مسئولانی از وزارت صمت و معاون وزیر و تعدادی از دست اندرکاران به پلیس راهور آمده و مجاب شدند به اینکه عدم هماهنگی از طرف آنها بوده و باید از قبل هماهنگ می کردند و نقطه نظرات ترافیکی را دریافت می کردند چرا که در بلند مدت باید نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر آفتاب منتقل می‌شد و در کوتاه مدت هم باید متقاضیان برگزاری نمایشگاه با پلیس برای هماهنگی ساعت برگزاری صحبت می‌کردند. در نهایت صورتجلسه ای در این خصوص امضا شد.

    وی افزود: قرار شد ادامه کار این نمایشگاه تا دو سه روز آینده ادامه داشته باشد و ما محدودیت اعمال شده را مرتفع کنیم. ترافیک واقعا زیاد بود، امروز با مراجعه و تعهداتی که دادند ساعت برگزاری را تغییر دادیم و ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر قرار شد نمایشگاه فعالیت کند و در ساعات پیک ترافیک دیگر نمایشگاه برگزار نمی شود.

    حمیدی با اشاره به چرایی تغییر ساعت نمایشگاه گفت: ساعت اصلی نمایشگاه برای بعدازظهر بود و در آن محل به هیچ عنوان پلیس نمی‌توانست ترافیک را مدیریت کند و برای اینکه نمایشگاه هم تعطیل نشود با توجه به رایزنی‌هایی که انجام شد در نهایت تصمیم به تغییر ساعت گرفته شد و برای بعدازظهر که پیک ترافیک است همچنان نمایشگاه تعطیل است و فقط در بازه زمانی 9 صبح تا سه بعدازظهر اجازه فعالیت دارد.

    وی ادامه داد: دوستان نزدیک به 700 شرکت داخلی و خارجی را دعوت کرده و فراخوان داده بودند و تعطیلی نمایشگاه مشکلاتی را ایجاد می کرد. ما هم مقصر نبودیم و دوستان مقصر بودند به دلیل عدم هماهنگی.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو