فونیکسریمکسبهتام

راه اندازی تلفن اختصاصی امداد خودرو در همه شهرها

عصر خودرو- سرعت بخشی به امر امدادی با راه اندازی تلفن های اختصاصی در هر شهر و اشتغال مستقیم بیش از ۱۳۰۰ نفر.

راه اندازی تلفن اختصاصی امداد خودرو در همه شهرها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سامانه تلفنی 1593 در دومین همایش هوشمند سازی امداد خودرو رونمایی و به عنوان سامانه جدید ارائه خدمات فنی خودرو در جاده‌ها انتخاب شد و مردم می توانند هرجا نیاز به خدمات خودرویی داشتند با این شماره تماس گرفته از خدمات آنها بهره مند شوند.

    با توجه به اینکه مشکل ساماندهی و ارائه سرویس ها در شهر های مختلف پیش رو بود و امدادخواه ها در مواقع ضروری و نیاز نمی توانستند به راحتی به امدادگران دسترسی پیدا کنند امداد خودرو قزوین در نظر گرفته برای هر شهر در ایران یک تلفن اختصاصی مستقیما دایورت شده به موبایل امدادگر مربوطه به هر شهر تحویل بدهند این برنامه ریزی با توجه به نیاز مردم و ارائه سریع خدمات روبه تکمیل است.

    ساماندهی امداد خودرو های خصوصی
    با توجه به اینکه یکسری امدادگرنماها در شهر ها و جاده ها با خودرو های‌نیسان یا با سایر خودرو های سواری اقدام به خدمات رسانی میکنند و قابل شناخت و تشخیص برای مردم عزیز نمی باشد این تلفن های اختصاصی باعث میشود که امدادگرانی که دارای هویت، کد شناسایی و دارای بیمه و شناخته شده هستند برای شرکت های امداد خودرویی ارائه خدمات کنند و مردم دیگر نیازی نیست که نگران امداد خودرو های جعلی یا امدادگر نما ها باشند.

    «سید مهدی حسینی» رییس انجمن صنفی شرکت های امدادخودرویی کشور در مراسم رونمایی از این سامانه تلفنی، گفت: خدمات خودرویی با نخستین تماس مردم با این سامانه با سرعت و کیفیت خوب در اختیار آنان قرار داده خواهد شد.

    وی افزود: برنامه نرم افزاری تلفن همراه به نام جعبه نیز برای امداد گران خودرو طراحی شده است که از ماه آینده به ارائه خدمات خواهد پرداخت و مردم می توانند با نصب این برنامه نرم افزاری تلفن همراه خدمات خودرویی مورد نیاز را درخواست داده و به سرعت آن را دریافت دارند.

    حسینی اضافه کرد: برنامه نرم افزاری ذکر شده این قابلیت را دارد تا به اتصال سایر سازمان های امدادی کشور مانند اورژانس و یا آتش نشانی خدمات بیشتر و سریع تری را در اختیار مردم قرار دهد.

    رییس انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی از تلاش برای هوشمند سازی بیشتر خدمات خودرویی خبرداد و گفت: تلاش می شود با توجه به پیشرفت های روزافزون بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از این پیشرفت ها برای خدمات رسانی بهتر امدادگران خودرو در جاده ها استفاده شود.

    وی ضمن انتقاد نسبت به عملکرد شرکت های خصوصی امداد خودرو، خواستار توجه بیشتر مسوولان به شرکت های بخش خصوصی واقعی شد.

    دکتر حسینی افزود: ورود شرکت های خصولتی به این بخش موجب آسیب دیدن بخش خصوصی واقعی شده است.

    وی با بیان اینکه شرکت های خصوصی فعال در این بخش با مشکلات روبرو شده اند، تامین نشدن سوخت مورد نیاز را یکی از مشکلات بر شمرد.

    افزایش مهارت امدادگران خودرو
    نماینده مردم تهران در مجلس‌شورای‌اسلامی، در این مراسم بر ضرورت ارتقا مهارت های امداد گران خودرو تاکید کرد و افزود: افزایش مهارت امدادگران خودرو موجب عملکرد بهتر و در نتیجه رضایت مردم خواهد شد.

    علیرضا محجوب ضمن اعلام اینکه مشکلات این صنف به شکل مستمر پیگیری می شود، افزود: افزایش مهارت امدادگران خودرو موجب ارتقای جایگاه آنان و کاهش مشکلات خواهد شد.

    محجوب از رایزنی با صندوق بیمه روستاییان و عشایر برای استفاده امدادگران خودرو از خدمات بیمه ای این صندوق خبر داد و گفت: اقدام های اولیه در این باره صورت گرفته است.

    مهمترین توصیه های حمل خودرو کشور
    توصیه 1:  هرگز هنگام گرم بودن و یا روشن بودن موتور، درب رادیاتور حودرو را بار ننمایید، زیرا در این صورت سیستم رادیاتور بعضی از خودرو ها نیاز به هواگیری مجدد خواهد داشت و همچنین به خاطر بالا بودن دمای آب احتمال سوختگی برای شما وجود دراد.

    توصیه 2: ضرورت همراه داشتن ابزار و وسایل مهم و حیاتی در خودرو.

    توصیه 3: حتما از سالم بودن چراغ های مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ قبل از شروغ مسافرت اطمینان حاصل نمایید.

    توصیه 4: توصیه اصلی امدادخودرو به مالکین کلیه محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو این است که نسبت به همراه داشتن گوشی تلفن هوشمند همراه و پاوربانک (یا شارژر همراه) در سفرهای درون و بیرون شهری توجه کافی را داشته باشند تا در زمان بروز مشکل بتوانند از طریق اینترنت و اتصال به وب سایت تخصصی امداد خودرو 1593 و یا استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو 1593، با اطمینان از خدمات امداد خودرو 1593 برخوردار شوند.

    توصیه 5: از عملکرد و کارایی سیستم ترمز و دستی خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل کنید.

    توصیه 6: در سطوح لغزنده جاده هنگام بالا بودن سرعت از تعویض ناگهانی به دنده های سنگین خودداری کنید.

    توصیه 7: در جاده های شلوغ و پر ترافیک فاصله ایمنی با خودروهای جلویی را رعایت نمایید.

    توصیه 8: در صورت استفاده از داروهایی که هوشیاری شما را کاهش میدهند اکیدا از رانندگی خودداری نمایید.

    توصیه 9: از وجود آچار چرخ و زاپاس خودرو قبل از شروع سفر اطمینان حاصل نمایید.

    توصیه 10: قبل از شروع مسافرت از سطح روغن های خودرو اطمینان حاصل نمایید.

    در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می‌توانید با یکی از تلفن‌های مراکز پیام شرکت امداد خودرو 1593 تماس حاصل نموده، تا امدادگران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.
    تعمیرات کلیه خودروهای تولیدی شرکت ایران‌خودرو در طی دوره گارانتی مشمول ضوابط گارانتی بوده و کلیه نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو موظف به پذیرش و تعمیر خودرو می‌باشند.

    مجوز های امداد خودرو 1593
    امداد خودرو 1593 دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای ساماندهی و بهبود خدمات به مشتریان است. مجموعه حمل خودرو 1593 عضو تعاونی امداد خودرویی کشوری و همچنین انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی کشور می باشد.

    لیست مراکز استان تحت پوشش:
    امداد خودرو تبریز
    امداد خودرو ارومیه
    امداد خودرو اردبیل
    امداد خودرو اصفهان
    امداد خودرو کرج
    امداد خودرو ایلام
    امداد خودرو بندر بوشهر
    امداد خودرو تهران
    امداد خودرو شهرکرد
    امداد خودرو بیرجند
    امداد خودرو مشهد
    امداد خودرو بجنورد
    امداد خودرو اهواز
    امداد خودرو زنجان
    امداد خودرو سمنان
    امداد خودرو زاهدان
    امداد خودرو شیراز
    امداد خودرو قزوین
    امداد خودرو قم
    امداد خودرو سنندج
    امداد خودرو کرمان
    امداد خودرو کرمانشاه
    امداد خودرو یاسوج
    امداد خودرو گرگان
    امداد خودرو رشت
    امداد خودرو خرم‌آباد
    امداد خودرو ساری
    امداد خودرو اراک
    امداد خودرو بندرعباس
    امداد خودرو همدان
    امداد خودرو یزد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم