فونیکسریمکسبهتام

کت و شلوار جدید برای سدان لوکس آئودی +عکس

عصر خودرو-آئودی دستی به سر و روی مرد لوکس و جذاب خود کشیده تا روبروی رقبای آلمانی و اروپایی‌اش همچنان پرانرژی و پررو باشد.

کت و شلوار جدید برای سدان لوکس آئودی +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، عریض‌تر شدن ضلع پایینی جلوپنجره و استفاده بیشتر از کروم در بخش دماغه اولین ویژگی قابل توجه فیس‌لیفت 2022 به شمار می‌رود.

ورودی‌های طرفین سپر حالت ایستاتری به خود گرفته‌اند و بالاسرشان چراغ‌‌های جدید با 1.3 میلیون ریزآینه داخلیِ فناوری مَتریکس دیجیتال می‌نشینند! برای اولین بار از زمان برگشت به خط تولید در 1994، بسته ظاهری S Line به فهرست آپشن‌های سفارشی اضافه شده که شامل برخی عناصر بکار رفته در نسخه اسپرت‌تر S8 مثل چراغ‌های OLED عقب با گرافیک تازه است.

4 رنگ متالیک و 4 رنگ مات جدید برای بدنه و امکان انتخاب تزئینات بیرونی کرومی یا مشکی هم دیگر موارد موجود را تشکیل می‌دهند. فضای کابین صرفاً تغییرات جزئی داشته و ارباب حلقه‌ها به هدآپ دیسپلی سفارشی، دو نمایشگر 8.6 و 10.1 اینچی داشبورد و دو صفحه‌نمایش 10.1 اینچی مجزا برای سرنشینان عقب بسنده کرده است.

جدای از همه این‌ها، مهم‌ترین خبر درباره فیس‌لیفت 2022 آئودی A8 تولد دوباره نسخه مجلل هورش (Horch) خواهد بود که از بدنه 13 سانتی‌متر بلندتر (نسبت به A8 L)، فضا و امکانات بیشتر برای سرنشینان عقب، چوبکاری سرتاسر کابین، کفپوش‌های نرم‌تر، جلوپنجره اختصاصی با پره‌های عمودی، سقف پانورامیک بزرگ‌تر، بدنه دو رنگ و... سود می‌برد.

زیر کاپوت در مدل‌های استاندارد پیشرانه‌های 3 و 4 لیتری TFSI بنزینی، یک بلوک دیزل و یک مجموعه پلاگین-هایبرید قرار می‌گیرد، اما نسخه هورش صرفاً از بلوک V6 اختصاصی استفاده می‌کند. جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار تیپ‌ترونیک و سامانه چهار چرخ محرک کواترو (Quattro) نیز مسئول انتقال قدرت و گشتاور به چرخ‌ها هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم