فونیکسریمکسبهتام

بهترین شرایط برای اجاره خودرو چیست؟ اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده؟

عصر خودرو- آژانس اجاره خودرو در واقع به شرکت هایی گفته می شود که از خودرو ها به منظور اجاره در پروسه ای مشخص رونمایی می کند و افراد لاکچری می توانند در بازه ای مشخص برای حضور در مراسمات، قرار های کاری، مسافرت و غیره از آن ها استفاده کنند؛ مشروط بر اینکه گواهینامه داشته باشند و از شرایط تعیین شده توسط آژانس اجاره ماشین پیروی کنند.

بهترین شرایط برای اجاره خودرو چیست؟ اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرایط اجاره خودرو اغلب برای افراد گیج کننده است و یک اشتباه می تواند در نهایت موجب نارضایتی شود؛  پس همواره نه تنها برای اجاره ماشین بلکه برای اجاره یا خرید هر وسیله ای باید نکاتی را اولویت قرار داد و هم چنین از سایت های معتبری خودرو اجاره کرد؛ کاسپین رنت از جمله سایت های مشهور در حوزه اجاره ماشین های داخلی و خارجی برای مراسم ها و قرار های کاری است که می تواند به شما دوست عزیز کمک کند.

    اجاره خودرو

    اجاره ماشین برای هر کسی که قصد سفر را دارد و می خواهد یک خودرو ایده آل را تجربه کند گزینه مناسبی است؛ چرا که وسیله نقلیه منتخب تعیین کننده بخش اعظمی از لذت های سفر می باشد. فرض کنید که در هفته پیش رو عازم سفر به سمت کویر هستید آیا خودروی‌پراید خوب است! قطعا خیر اما به طور حتم برای این سفر نیاز به خودرویی شاسی بلند دارید؛ تا بتوانید از پیچ خم ها و ناهمواری های مسیر کویر آسوده و پیروزمند عبور کنید.

    شاید برایتان سوال پیش بیاید که ماشین شاسی بلند را باید از چه کسی قرض بگیرید؟ در چنین موقعیت هایی به جای قرض گرفتن خودرو از اقوام راه های بهتری و لاکچری تری مانند اجاره خودرو از کاسپین رنت وجود دارد که کارتان را آسان تر می کند. کاسپین رنت از جمله شرکت هایی است که به علت تنوع، خودرو متناسب با بودجه شما خپیشنهاد می کند که فکر می کنم این بهترین مزیت است. هم چنین این شرکت دارای خدماتی مانند امکان اجاره ماشین با راننده، اجاره کامیونت و آپشن هایی مانند بیمه، سیستم موقعیت‌یابی جهانی (GPS)، سیستم‌های ناوبری، سیستم‌های سرگرمی، تلفن‌های همراه، WiFi قابل حمل و صندلی‌های ایمنی کودک و غیره نیز می باشد.

     

    اجاره خودرو با راننده

    امروز در یکی از نقاط لاکچری ایران به جلسه ای کاری دعوت شده اید؛ به طور حتم در این زمان شما نیاز به اجاره خودرو با راننده دارید تا قرار کاری لاکچری تری را تجربه کنید! امکان اجاره خودرو با راننده هم چنین در مسافت های طولانی در هنگام مسافرت به عنوان پوئن مثبت شناخته می شود چرا که همان طور که می دانید رانندگی به مدت طولانی خستگی را به دنبال خواهد داشت. کاسپین رنت از جمله شرکت های اجاره ماشین محسوب می شود که امکان اجاره خودرو با راننده را در بازه ای مشخص برای مشتریان فراهم می کند. تنها کاری که مشتریان این شرکت باید انجام دهند درخواست راننده همراه با خودرو است.

    چگونه خودرو اجاره کنیم؟

    فرآیند اجاره خودرو گاهی گران، زمان بر و پر از هزینه های پنهان و الزامات شگفت انگیز است با وجود این همه چالش پیشرو برای اجاره ماشین بهتر نیست به برند های معتبر اعتماد کنید تا با خیال راحت مدارک خود را برای اجاره به آن ها ارائه دهید تا در کمترین زمان ماشین منتخب در اختیارتان قرار بگیرد؟

    اجاره خودرو در کاسپین رنت بسیار آسان است؛ هم اکنون می توانید با جمع آوری مدارک ذیل در کنار اسنادی دیگر اقدام کنید و از خودرو های این شرکت در سفر ها، قرار های کاری، مجالس عروسی و غیره لذت ببرید.

    • سرچ کاسپین رنت در گوگل
    • گواهینامه معتبر
    • داشتن بازه سنی بالای 25 سال
    • انتخاب وسیله نقلیه مد نظر خود
    • تعیین اجاره خودرو با راننده یا بدون آن
    • پرداخت هزینه تعیین شده توسط سایت از طریق راه های پیشنهادی
    • دقت در زمان تحویل خودرو

    نکات لازم در خصوص اجاره ماشین

    کرایه خودرو نیز مانند سایر لوازم و تجهیزاتی که اجاره می شوند؛ نیازمند رعایت نکاتی است که در ادامه در مورد آن ها به طور مفصل صحبت کرده ایم؛ اگر قصد اجاره ماشین از کاسپین رنت و یا هر سایت دیگری را دارید با دقت مطالب زیر را مطالعه کنید.

    دقت در هنگام اجاره

    برخلاف اکثر خریدهای آنلاین، در هنگام اجاره خودرو به صورت آنلاین شما نمی توانید رزرو خود را کنسل و یا لغو کنید؛ پس به این نکته توجه کنید و آن را حتما در هنگام ثبت آنلاین مد نظر قرار دهید.

    عقد توافق نامه های در محل دریافت خودرو

    توجه کنید حتی زمانی که از طریق اینترنت ماشین رزرو می‌شود، قرارداد اجاره واقعی را در هنگام تحویل گرفتن خودرو منعقد کنید تا خیال هر دو طرف از این موضوع راحت باشد.

    دریافت کپی اجاره نامه

    این به نفع هر دو طرف است که یک رسید از اجاره نامه خودرو داشته باشند؛ زیرا این مدرک می تواند در موارد بحرانی مختلف به عنوان یک سند محسوب شود.

    بررسی وضعیت سوخت

    در اکثر موارد، خودروی اجاره‌ای با باک‌بنزین پر تحویل داده می‌شود و این موضوع بسیار حائز اهمیت است که آن را با باک پر در زمان تعیین شده بازگردانید. البته این موضوع می تواند وابسته به شرایط طرفین توافق شود و گاهی ممکن است این شرط برای برخی از شرکت ها وجود نداشته باشد.

    پرسش در مورد وضعیت بیمه خودرو

    به خاطر داشته باشید که ماشین بدون بیمه خودرو مناسبی برای انتخاب نیست، لذا قبل از اجاره خودرو حتما این موضوع را جویا شوید و خودرو فاقد بیمه نامه را اجاره نکنید.

    پروتکل های واگذاری

    حتما پس از اینکه خودرو را تحویل دادید، امضا، رسید و یا سندی را از شرکت دریافت کنید.

    در صورت‌تصادف با خودرو اجاره ای و جریمه شدن خودرو چه کنیم؟

    اگر با خودروی اجاره ای‌تصادف کردید، سریعاً به شرکت اجاره خودرو اطلاع دهید این موضوعی است که در بسیاری از قراردادهای رنت خودرو نوشته شده؛ پس از اطلاع می توانید در خصوص شرح‌تصادف با پلیس راهوری تماس بگیرید، دقت کنید اگر شخص با شخص ثالثی هم تصادف‌نکرده باشد هم باید کار های فوق را انجام دهد چرا که عدم انجام کار های فوق موجب نقض و ابطال بیمه نامه می شود.

    اگر شخصی با خودرو اجاره ای قوانین را زیر پا بگذارید و با انجام حرکات نمایشی و یا هر کاری که موجب نقض قانون رانندگی است موجب توقیف ماشین شود خودش باید جریمه خودرو را بپردازد و به دنبال کار های اداری آن باشد. پس با توجه به افزایش روز افزون جریمه ها و پروسه طولانی مدت کار های اداری خروج خودرو توقیف شده از پارکینگ پیشنهاد می کنیم کمربند ایمنی خود را ببندید و با سرعت مطمئن رانندگی کنید تا احیانا مجبور به پرداخت جریمه نشوید.

    شرایط اجاره خودرو از کاسپین رنت

    شرکت کاسپین رنت با بیش از 6 سال سابقه در حوزه اجاره خودرو به عنوان یک شرکت معتبر شناخته می شود که بیش از 100 نوع ماشین از برند های معروف را در خود متناسب با شرایط فرد و مجالس جای داده است. سوالی که شاید برای شما پیش آید این است که چرا از کاسپین رنت ماشین اجاره کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که یکی از مزایای این شرکت این است که تمامی خودرو ها دارای بیمه هستند از این رو در صورت هر گونه خسارت مبلغی از شخص دریافت نمی شود. این شرکت در کنار تمام مزایای خود دارای شرایط ایده آلی برای امکان اجاره است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط