فونیکسریمکسبهتام

میتسوبیشی میراژ اقتصادی ترین خودرویی که می توان خرید!

عصر خودرو- میتسوبیشی میراژ دارای یک موتور سه سیلندر است که تنها ۷۸ اسب بخار قدرت دارد و بسیار اقتصادی است.

میتسوبیشی میراژ اقتصادی ترین خودرویی که می توان خرید!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به یک خودروی کوچک ساده برای استفاده به عنوان حمل و نقل ارزان نیاز دارید، میتسوبیشی میراژ G4، 2021 سدانی با سایز کوچک است که امکانات فوق العاده ای را ارائه می دهد. در حالی که می توان این خودرو را که یکی از ارزان‌ترین خودرو‌های جدید است، با هزینه کم خرید اما باید به امکانات آن نیز توجه کرد.

    این خودرو اکنون دارای یک موتور سه سیلندر است که تنها 78 اسب بخار قدرت دارد، از طرفی، راندمان سوخت حتی برای بخش خودرو‌های ساب کامپکت به خصوص اقتصادی بسیار عالی است. گارانتی 10 ساله، اپل کارپلی استاندارد و اندروید اتو و کابین نسبتاً جادار نیز از ویژگی‌های جذابی هستند که این خودرو ارائه می دهد.

    میتسوبیشی میراژ G4 را برای سال 2021 با جلوپنجره بزرگتر، سپر‌های جلو و عقب به روز شده و عناصر روشنایی بازطراحی شده تغییر داده است. مدل Carbonite Edition به خط تولید می‌پیوندد و عناصر ظاهری اسپرت‌تری را معرفی می‌کند. ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابر پیاده اکنون در سرتاسر خط تولید استاندارد هستند و ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند چراغ‌های جلوی خودکار و هشدار خروج از خط اکنون در مدل SE با مشخصات بالا در دسترس هستند. همه میراژ G4‌ها هم اکنون با Apple CarPlay و Android Auto عرضه می‌شوند.

    به اعتبار آن، مدل پایه میراژ G4 دارای برخی ویژگی‌های استاندارد جذاب است. تمامی مدل‌ها به اتصال بلوتوث، اپل کارپلی، اندروید اتو و کنترل آب و هوای خودکار مجهز هستند. میتسوبیشی میراژ G4 نسبت به مدل‌های رقیب با کمبود شدید اسب بخار مواجه است. این میتسوی کوچک به یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر مجهز است که تنها 78 اسب بخار قدرت و 74 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

    با رقبایی مانند هیوندای اکسنت (120 اسب بخار) عضله بسیار بیشتری در زیر کاپوت خواهید داشت. یک گیربکس پنج سرعته دستی استاندارد در مدل پایه میراژ G4 است، اما تمام تریم‌های دیگر به یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) مجهز هستند. دیفرانسیل جلو استاندارد است.

    در رانندگی روزمره، میراژ G4 شتاب ملایمی از خود نشان می‌دهد. این به ویژه در بزرگراه قابل توجه است، همچنین صدای موتور بالاست و در سرعت‌های بالا صدا می‌دهد. در برخی از خودرو‌های اقتصادی، طراحی کابین فراتر از انتظاراتی است که ممکن است برای خودرویی با قیمت متوسط ​​داشته باشید، اما در مورد میراژ G4 اینطور نیست.

    هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت مواد به کار رفته، کابین میراژ G4 جاه طلبانه نیست. میراژ G4 نسبت به نوع هاچ بک خود، سه اینچ فضای پای اضافی برای صندلی‌های عقب فراهم می‌کند. میراژ G4 فضای بار 13 فوت مکعبی را فراهم می‌کند. سدان‌های رقیب فضای بیشتری را برای وسایل شما فراهم می‌کنند. نیسان ورسا تا 15 فوت مکعب فضای بار را فراهم می‌کند، در حالی که هیوندای اکسنت 14 فوت مکعب فضا را ارائه می‌دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط