فونیکسریمکسبهتام

پرشیا خودرو ارائه می کند؛

فستیوال خانوادگی تجربه پرمیوم پرشیا خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو کد ۱۵۰ الهیه

عصر خودرو- در ادامه برگزاری "فستیوال خانوادگی تجربه پرمیوم" پرشیا خودرو ، این بار نمایندگی کد ۱۵۰ الهیه واقع در پل رومی، میزبان علاقمندان محصولات ب ام و و مینی است.

فستیوال خانوادگی تجربه پرمیوم پرشیا خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو کد ۱۵۰ الهیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مشتریان محترم پرشیا خودرو با حضور در این نمایندگی می توانند از فرصت خرید خودروهای ب ام و و مینی همراه با تخفیف ویژه و محدود بهره‌مند شوند.

    در مدت زمان برگزاری این فستیوال با حضور کارشناسان متخصص پرشیا خودرو، کارگاه آموزشی آپشن در محل نمایندگی برگزار می شود. همچنین روز پنج شنبه 6 آبان از ساعت 17 الی 19 دورهمی خودروهای کلاسیک پرشیا خودرو با حضور خودروهای جذاب کلاسیک ب ام و در این محل برگزار خواهد شد.

    دارندگان خودرو ب ام و نیز می توانند در مدت زمان این جشنواره با حضور در نمایندگی کد 150 پرشیا خودرو (الهیه) از خدمات آپدیت نرم افزاری مرتبط با خودروهای ب ام و بهره‌مند شوند.

    در مدت برگزاری این فستیوال در نمایندگی کد 150 الهیه، ووچر تخفیف 5% قطعات برای هر خرید از کانتر تعمیرگاه مرکزی و پذیرش در تعمیرگاه مرکزی به بازدیدکنندگان تعلق می‌گیرد.

    در بخش خرید اکتان پرشیا ساین برای خرید های تا 5 عدد 10%، خریدهای 10 عدد به بالا 20%، 20 عدد به بالا با 30% تخفیف ارائه می شود. در بخش خرید مکمل بنزین 35 درصد تخفیف برای خریداران در نظر گرفته شده است.

    از سایر تخفیف های این فستیوال بزرگ خانوادگی تجربه پرمیوم پرشیا خودرو  می توان به گارانتی (30 %) BSI (30%)، اکسسوری و لایف استایل (30%)، روغن (10%) اشاره کرد.

    نمایندگی کد 150 پرشیا خودرو (الهیه) واقع در آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان پل رومی، پلاک 53  از تاریخ 5 تا 9 آبان از ساعت 10 الی 22 میزبان علاقمندان است.

    همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس  https://persiakhodro.ir مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو