فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل بهمن موتور خبر داد :

معرفی دو کراس اوور، یک ون و سدان جدید بهمن موتور طی ۶ماه آینده

عصر خودرو- مدیرعامل بهمن موتور در برنامه بازدید خبرنگاران از خطوط تولید این مجموعه از برنامه بهمن موتور برای عرضه ۴ محصول جدید طی ۴ ماه آینده خبر داد.

معرفی دو کراس اوور، یک ون و سدان جدید بهمن موتور طی ۶ماه آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، محمد ضرابیان؛ مدیرعامل شرکت بهمن موتور در حاشیه این برنامه از برنامه بهمن موتور برای عرضه 4 محصول جدید خبر داد و افزود : نسخه های پرستیژ دیگنیتی و فیدلیتی با پیشرانه های قوی‌تر و امکانات بیشتر در دستور کار هستند و در نظر داریم تا یک ون باری با نام INROAD و یک سدان در کلاس C با نام Respect را نیز به بازار معرفی کنیم. مدیرعامل بهمن موتور در تشریح مشخصات فنی سدان جدید بهمن موتور گفت: این سدان از پیشرانه 1.5 لیتری 147 اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک CVT و رینگ 17 اینچی بهره می برد و به امکاناتی نظیر 6 ایربگ ، دوربین 360 درجه، صندلی چرمی با گرم کن و ... مجهز شده است.
    ضرابیان همچنین در پاسخ به سوالی در زمینه علت افزایش قیمت فیدلیتی گفت: این افزایش قیمت ناشی از افزایش هزینه های حمل و نقل بین المللی در دنیا است که از ابتدای سال با کاهش کرونا و افزایش تقاضا در سراسر جهان اتفاق افتاده و علت دیگر آن کمبود کانتینر حمل بار در جهان است که باعث شده خطوط کشتیرانی داخلی و خارجی هزینه را به شدت افزایش دهند.
    ضرابیان همچنین با استراتژیک خواندن روابط بهمن موتور با شرکای قدیمی نظیر ایسوزو و مزدا گفت: بدون شک با مزدا که 68 سال سابقه همکاری داریم، روابطمان را همواره حفظ خواهیم کرد و همکاری با ایسوزو نیز ادامه دار خواهد بود.
    مدیرعامل بهمن موتور در ادامه و در پاسخ به خبرنگار عصرخودرو در زمینه احتمال به روز رسانی محصول پیکاپ کاپرا در این مجموعه یا معرفی محصولی جدید در این کلاس گفت : ما زمانی روی یک پروژه جدید سرمایه گذاری می کنیم که تقاضای مشخص، قابل قبول و پایدار وجود داشته باشد. ممکن است تقاضا در برهه ای باشد و سوال اینجاست که آیا این تقاضا باقی می ماند یا خیر؟ در زمینه وانت دو کابین و دو دیفرانسیل با توجه به اینکه محصول ما مصرف کنندگان مشخصی مثل مجموعه های دولتی دارد و ویژگی های محصول کنونی ما آن بخش را پوش می دهد، تصمیم به عرضه محصولی جدید که بخواهد مجدد تمام مراحل تاییدیه ها را طی کند به نظر ما منطقی نیست.
    جتور X70 plus که جدیدترین نسخه فیدلیتی به حساب می آید و امکانات و مشخصات فنی بیشتر در کنار ابعادی متفاوت را ارائه می کند نیز سوژه سوال دیگر خبرنگار عصرخودرو بود که ضرابیان در این زمینه تصریح کرد: این خودرو موضوعی کاملا متفاوت از برنامه های ما دارد و فعلا قصد عرضه فیدلیتی پرستیژ با پیشرانه قدرتمند تر و امکانات بیشتر را داریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط