فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور ناجا:

پیامک جریمه بدون شناسه قابل پرداخت نیست

به مخدوش کنندگان پلاک به شدت تذکر داده‌ایم

عصر خودرو- رییس پلیس راهور ناجا گفت: دارندگان خودرو باید بدانند که پیامک اولی که بدون شناسه برایشان ارسال می‌شود قابل پرداخت نیست.

پیامک جریمه بدون شناسه قابل پرداخت نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا  صبح امروز در حاشیه نشست فصلی پلیس راهور اظهار کرد: امروز ما نشست روسای پلیس راهور و راه برگزار شد و گزارشی از عملکرد پلیس راهور در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود که مهم‌ترین آن بحث توسعه انضباط، کاهش تصادف و افزایش خدمت است تا برنامه مناسبی داشته باشیم و به اهداف تعیین شده برسیم.

    وی ادامه داد:در ترافیک شهر‌های بزرگ مثل تهران، گنجایش این حجم از وسیله نقلیه وجود ندارد و سالانه حدود 1 و نیم میلیون خودرو و موتور سیکلت وارد می‌شود و اسقاط یا انجام نمی شود و یا اگر انجام شود، بسیار کم است. وزارت صمت تولید خودرو کند ما مشکلی نداریم، ولی باید محیط زیست و وزارت صمت اسقاط انجام دهند.

    رئیس پلیس راهور ناجا گفت:رویکرد استفاده از خودرو افزایش داشته و به دلیل آب و هوا و محدودیت‌ها و ناکارآمدی حمل و نقل عمومی استقبال از خودرو افزایش پیدا می‌کند. تغییر ساعتی که از امروز در تهران انجام شد نسخه نهایی در حل مشکل نیست و 10 تا 15 درصد در کاهش ترافیک نقش خواهد داشت. تناسب ناوگان با معابر، اسقاط خودرو، نوسازی ناوگان حمل و نقل باید انجام شود.
    سردار هادیانفر بیان کرد:هنوز بازگشایی مدارس انجام نشده و پس از بازگشایی احتمالا ما مشکلات بیشتری خواهیم داشت. مردم هم باید کمتر از خودرو شخصی استفاده کنند و تقریبا از 10 خودرو، 8 خودرو تک سرنشین است و باعث افزایش ترافیک می‌شود. پیشنهاد‌ها به شورای ترافیک استان‌ها و تهران داده شده و باید مردم و دستگاه‌ها در کاهش ترافیک باید کمک کنند.

    رئیس پلیس راهور تصریح کرد: در روز‌های پایانی پاییز و زمستان افزایش آلایندگی داریم و اگر طرح ترافیک درست اجرا شود در بافت‌های مرکزی شهر‌ها کاهش آلودگی خواهیم داشت، ولی همچنان فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی باید در دستور کار دولت باشد.
    وی اظهارکرد:در بحث تصادفات بیشترین سهم را راننده‌ها دارند، ولی نمی‌توانیم نقش راه‌ها و خودرو‌ها را انکار کنیم، در این راستا خودرو 405 و پراید از رده خارج شدند. 5 هزار و 200 نقطه حادثه خیز در کشور داریم و 260 نقطه را وزارت راه بهسازی کرده، ولی باز هم کم است و باید بیشتر انجام شود. در حادثه‌ای مثل تصادف خبرنگاران، ما سهم تقصیر را برای دستگاه‌ها انجام داده ایم. در این داستان محرز شد که هم راننده و هم محیط زیست نقش داشتند.

    سردار هادیانفر اظهار کرد: درباره آن دسته از خودروهایی که در پارکینگ منزل متوقف هستند اما جریمه می‌شوند، 5 مرحله طرح برخورد با پلاک‌های مخدوش را اجرا کردیم.

    وی ادامه داد: به کسانی که پلاک خود را مخدوش می‌کنند و موجبات اذیت و آزار برای سایر خودروها می‌شوند به شدت تذکر دادیم اما دارندگان خودرو باید بدانند که پیامک اولی که بدون شناسه برایشان ارسال می‌شود قابل پرداخت نیست .

    رییس پلیس راهور ناجا بیان کرد: رانندگان عزیز نگران نشوند که اگر گفته می‌شود، خودروی شما در این شهر مشاهده شده است، این موارد اصلاح می‌شود اما اگر شماره شناسه و قبض داشت دیگر قطعیت دارد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو