فونیکسریمکسبهتام

خودرو‌هایی با عجیب‌ترین پلاک‌های جهان + تصاویر

عصر خودرو - در این گزارش می‌توانید تعدادی از پلاک‌های عجیب و غریب خودرو‌های سواری را مشاهده کنید.

خودرو‌هایی با عجیب‌ترین پلاک‌های جهان + تصاویر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵:۰۰
  • خودرو‌هایی با عجیب‌ترین پلاک‌های جهان + تصاویر
  • خودرو‌هایی با عجیب‌ترین پلاک‌های جهان + تصاویر
  • خودرو‌هایی با عجیب‌ترین پلاک‌های جهان + تصاویر
  • خودرو‌هایی با عجیب‌ترین پلاک‌های جهان + تصاویر
  • خودرو‌هایی با عجیب‌ترین پلاک‌های جهان + تصاویر
  • خودرو‌هایی با عجیب‌ترین پلاک‌های جهان + تصاویر
  • خودرو‌هایی با عجیب‌ترین پلاک‌های جهان + تصاویر
  • خودرو‌هایی با عجیب‌ترین پلاک‌های جهان + تصاویر
  • خودرو‌هایی با عجیب‌ترین پلاک‌های جهان + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از unbelievable، پلاک‌های عجیب و غریب ترکیبی از خلاقیت و شخصی‌سازی صاحبان خودرو‌ها هستند. همه ما دوست داریم که نشانه هایی را روی دارایی‌های ارزشمندمان بگذاریم. این کار اغلب فقط برای این انجام می‌شود که دیگران بدانند آن وسیله خاص متعلق به چه کسی است. احتمالاً یادتان می‌آید که وقتی موتورسیکلت یا ماشین پدرتان را تصاحب می‌کردید حس شخصی‌سازی آن را در سر داشتید. پلاک‌های شخصی‌سازی‌شده نیز در جلو و عقب خودروی شما پیچ می‌شوند. در ادامه لیستی از چند پلاک عجیب و غریب و تاریخچه آن‌ها آورده شده است.

یک سدان خاکستری BMW با پلاک "COVID 19" بیش از چهار ماه در فرودگاه آدلاید بدون مراقبت رها شده است. صاحب آن پس از انتشار تصویر خودرو در چند روزنامه با کارکنان فرودگاه تماس گرفت. این سدان گران قیمت در پارکینگ فرودگاه بود، ولی خیل در مرکز توجه قرار نداشت تا اینکه یک روز  توجه یک کارگر فرودگاه به پلاک منحصر به فرد و عجیب و غریب خودرو که روی آن نوشته شده بود «COVID 19» جلب شد.

BMW

او عکسی از ماشین گرفت و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که غوغا کرد و مردم شروع به ارسال نظرات خنده دار در مورد پلاک کردند. به گفته این کارگر، خودرو از بهمن ماه در آنجا پارک شده بود. در ابتدا، همه فکر می‌کردند که متعلق به یک خلبان است که مسافت طولانی را پرواز کرده و هنوز برنگشته است. پس از انتشار تصویر این خودرو مالک آن با کارکنان فرودگاه تماس گرفت و مشخص شد که این خودرو تا پایان سپتامبر 2020 رجیستری شده است.

در استرالیای جنوبی، پلاک شخصی سازی شده بین 12 تا 36 ماه ثبت می‌شود. این بدان معناست که پلاک خودرو در سپتامبر 2019، مدت‌ها قبل از اینکه همه‌گیری بروز کند، ثبت شده است. مردی برای دور زدن سیستم فروش بلیط DMV کالیفرنیا، ماشین خود را به عنوان "NULL" ثبت کرد که در نهایت مجبور به پرداخت 12 هزار دلار به عنوان جریمه شد.

خودرو‌یی با پلاک‌ NULL

یک مرد چینی نیز 145 هزار دلار برای تهیه پلاک با شماره "88888" هزینه کرد. اتفاقاً عدد "8" در فرهنگ چینی نماد خوش شانسی در نظر گرفته می‌شود. تلفظ این عدد بسیار شبیه کلمه ماندارین به معنای "رونق" و "ثروت" است. کای لانگ برای کمک به تجارت میوه فروشی خود، یک ماشین جدید خرید. سپس تصمیم گرفت یک میلیون یوان برای خرید خوش شانس‌ترین پلاک دارای پنج عدد 8 اختصاص دهد. اما وقتی برای اولین بار وسیله نقلیه خود را بیرون آورد، 8 بار توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف و جریمه شد.

یک مرسدس بنز قدیمی در جنوب لندن پلاکی داشت که روی آن نوشته شده بود «BRX541T». صاحب آن که از معنای پلاک خود بی خبر بود، از سوی ناظران با تنبیه و مجازات شدید رو به رو شد. پل وینتر اهل جنوب لندن عاشق ماشین‌های کلاسیک است. او مرسدس 450 SLC قدیمی 1979 را از یک فروشنده در eBay خرید. پل اکنون در حال برنامه ریزی برای تغییر یا فروش پلاک عجیب و غریب خود به نایجل فاراژ است.

خودرو‌هایی با پلاک‌های عجیب و غریب

  مردی از کانادا به نام Lorne Grabher، عبارت فامیلی خود یعنی Grabher را به عنوان پلاک شخصی خود ثبت کرد. در سال 2016 یک فرد ناشناس شکایتی را در وزارت وسایل نقلیه موتوری در کانادا علیه یک پلاک عجیب ثبت کرد. طبق این شکایت، وزارت پلاک شخصی گرابر را لغو کرد. DMV اولین بار در سال 1990 پلاک خودرو را تایید کرد و از آن زمان تاکنون چندین بار بدون هیچ مشکلی تمدید شده است. لورن گرابهر علیه حکم دادگاه به این دلیل که تبعیض آمیز است و آزادی بیان او را نقض می‌کند، درخواست تجدید نظر کرده است.

Lorne Grabher

مردی در اوهایو دارای پلاک شخصی «IM GOD» است. بنی هارت بیش از یک دهه است که با یک پلاک سفارشی که روی آن «IM GOD» نوشته شده در اطراف اوهایو رفت و آمد می‌کند. این فقط یک راه ساده برای آگاه کردن مردم از اعتقادات او بود. بنی پس از نقل مکان از اوهایو به شهری در کنتاکی، از اداره حمل و نقل محلی اجازه گرفت تا با پلاک سفارشی خود حرکت کند، اما درخواست او رد شد، زیرا اداره معتقد بود که ممکن است برای سایر رانندگان مشکل ایجاد یا حتی منجر به درگیری شود. اما دادگاه به نفع او رای داد و کابینه حمل و نقل را موظف به پرداخت بیش از 150 هزار دلار از هزینه‌های وکالت و دادرسی کرد.

پلاک شخصی

کریس بونتراگر از گوشن ایندیانا یک پلاک شخصی دارد که روی آن کلمه «ATHE1ST» نوشته شده است. او که نتوانست مجوز عبور و مرور را از اداره وسایل نقلیه دریافت کند از اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ACLU) کمک گرفت.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو