فونیکسریمکسبهتام

وزیر نفت:

سهمیه کارت سوخت مردم محفوظ است

بزودی صادرات بنزین و گازوئیل آغاز می‌شود

عصر خودرو- اوجی شایعات مربوط به گران شدن بنزین را رد کرد و یادآور شد: هدف دولت افزایش قیمت بنزین نیست، مردم به این شایعات توجه نکنند.

سهمیه کارت سوخت مردم محفوظ است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، جواد اوجی با بیان اینکه در ساعات اولیه ایجاد اختلال در جایگاه‌ها همکاران وزارت نفت آغاز تغیبیه کد جهت سوختگیری به صورت دستی را آغاز کردند تا مردم بتوانند تامین سوخت داشته باشند، اظهار داشت: دشمن قصد داشت با این حرکت به مردم آسیب برساند اما مردم صبوری کرده و کمک کردند تیرشان به سنگ بخورد.

    وی با اعلام اینکه در حال حاضر 3000 جایگاه فعال هستند و می‌توانند بدون کارت به مردم سوخت تحویل دهند، ضمن قدردانی از مردم بابت معطلی روز گذشته در جایگاه‌ها از مردم عذرخواهی کرد.

    وزیر نفت خاطرنشان کرد: با تلاشی که پرسنل وزارت نفت دارند، قول می‌دهیم دیگر شاهد این قضایا نباشیم.

    وی گفت: در جلسه هیات دولت آخرین وضعیت جایگاه‌های بنزین، نفت و گاز را به رئیس جمهور ارائه کردیم و ایشان از اعتماد مردم قدردانی کرده و گفتند بزرگترین سرمایه ما اعتماد مردم است و تلاش می‌کنیم قدردان اعتماد و همراهی مردم باشیم.

    اوجی با بیان اینکه با کار جهادی پرسنل صنعت نفت، اکثریت جایگاه‌ها فعال شدند، گفت: فعلا جایگاه‌ها به صورت دستی در مدار هستند تا مردم بتوانند سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

    وی ادامه داد: به همکاران  IT در 4 شرکت اصلی فراخوان دادیم و اکنون اکثریت همکاران جهت برقراری سیستم فعال هستند تا هرچه سریعتر سامانه راه‌اندازی شود. تلاش ما این است جایگاه به جایگاه با لود کردن برنامه و نرم‌افزار بتوانیم شرایط استفاده از کارت هوشمند را فراهم کنیم.

    وزیر نفت با بیان اینکه سهمیه سوخت مردم محفوظ است، افزود: به محض فعال شدن سامانه، مردم می‌توانند به جایگاه‌ها مراجعه و از سهمیه خود استفاده کنند.

    اوجی شایعات مربوط به گران شدن بنزین را رد کرد و یادآور شد: هدف دولت افزایش قیمت بنزین نیست، مردم به این شایعات توجه نکنند.

    وی با بیان اینکه به لحاظ ذخایر بنزین در وضعیت خوبی هستیم، اعلام کرد: به زودی صادرات بنزین، نفتگاز آغاز خواهد شد.

    مقام عالی وزارت نفت ابراز امیدواری کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم از کارت سوخت در تمامی جایگاه‌ها استفاده کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو