فونیکسریمکسبهتام

شرکت نیکران موتور پاسارگاد برگزار کرد

رونمایی از اسکوتر جدید کی‌وی برای بازار ایران

عصر خودرو- شرکت نیکران موتور پاسارگاد، نماینده رسمی موتورسیکلت های بنللی و کی‌وی در ایران، در روز یکشنبه ۲ آبان ماه؛ مصادف با ولادت با سعادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) ضمن افتتاح شوروم جدید این مجموعه واقع در محدوده خیابان کمرگ تهران از اسکوتور جدید کی‌وی با نام ویئستهVIESTE۲۴۹ رونمایی کرد.

رونمایی از اسکوتر جدید کی‌وی برای بازار ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مسعود غلامی؛ مدیرعامل نیکران موتور پاسارگاد در ابتدای مراسم گفت : ما پیشتر تمرکز بیشتری روی برند بنللی داشتیم و به دلیل سبد محصولات نه چندان گسترده برند Keeway، تا حدی این برند خارج از توجه ما بود اما امروز با افزایش سرمایه گذاری ها روی برند Keeway، سبد محصولات این برند در حال گسترش است و در نظر داریم تا در ادامه محصولات با حجم بالا و اسکوترهای کلاسیک را با برند بنللی عرضه کنیم و اسکوتر های مدرن و اسپرت را از برند Keeway انتخاب خواهیم کرد.

    غلامی در تشریح عملکرد برند های بنللی و کی‌وی بخصوص در بازار اروپا گفت : طی 3 سال گذشته بنللی با مدل TRK502 رشد قابل توجهی در بازار اروپا را دوشادوش برندهایی نظیر BMW و KTM آغاز کرده و Keeway نیز در کنار بنلی روند رو به رشدی را در این بازار تجربه می کند.

    مدیرعامل نیکران موتور پاسارگاد در ادامه ضمن اشاره به مشکلات متعدد صنعت موتورسیکلت به واسطه کمبود تراشه های الکتریکی و پاندمی کرونا گفت: با وجود تمامی این تهدیدها جا دارد به برخی از فرصت های همکاری ایجاد شده در سطح جهانی برای برندهای بنللی و کی وی از جمله توافق ساخت یک مدل جدید از شرکت هارلی دیویدسون با حجم 350 سی سی که دارای پلت فرم مشترکی است با بنللی 249اس اشاره کنیم. همچنین شروع فعالیت برای تولید انجین یک مدل از محصولات شرکت ام وی آگوستا و در نهایت استفاده از یک مدل انجین شرکت پیاجیو ایتالیا مالک برند وسپا در محصولات برند کی وی که منجر به طراحی و ساخت محصولی شده که امروز از آن با برند Keeway رونمایی می کنیم.

    اسکوتر جدید برند کی‌وی از پیشرانه 244 سی‌سی مشترک با برند مطرح پیاجیو بهره می برد که حداکثر توان آن به 25.6 کیلووات و حداکثر گشتاورش به 21 نیوتون متر می رسد. سیستم سوخت رسانی Vieste249 از نوع انژکتور برقی EFI است و استارت آن نیز از نوع برقی است. جعبه دنده این اسکوتر جدید از نوع اتوماتیک CVT است و موتور به صورت آب خنک طراحی شده. طول این اسکوتر جدید به حدود 1.9 متر می رسد و ارتفاع صندلی آن از سطح زمین حدود 77 سانتیمتر است. Vieste249 همچنین با عرض 80 سانتیمتر و فاصله 1.4 متری بین دو محور، پایداری قابل قبولی را ارائه می کند و ظرفیت باکش 12 لیتر اعلام شده است. همچنین حداکثر سرعت قابل دسترسی این اسکوتر جدید 115 کیلومتر بر ساعت است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو