فونیکسریمکسبهتام

بعد از کمتر از یک ماه از آغاز تعمیرات؛

تونل امامزاده هاشم جاده هراز، امروز بازگشایی می شود

عصر خودرو- مرکز مدیریت راه های کشور از بازگشایی تونل شماره یک امامزاده هاشم واقع در شمال به جنوب محور هراز در امروز ۲۹ مهر خبر داد.

تونل امامزاده هاشم جاده هراز، امروز بازگشایی می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، مرکز مدیرت راه‌های کشور، جاده‌های پُر تردد در دست تعمیر و نگهداری را اعلام کرد.

    آزادراه تهران-شمال (قطعه یک - مسیر رفت و برگشت)، واقع در استان‌های تهران و البرز از ساعت 12 ظهر مورخ 24 مهر لغایت ساعت 24 مورخ 3 آبان 1400، به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد از محور جایگزین کرج - چالوس انجام می‌گردد.

    محور هراز (مسیر شمال به جنوب – تونل شماره یک امام زاده هاشم)، واقع در استان مازندران، از مورخ 3 مهر لغایت 29 مهر 1400، به صورت 24 ساعته، به دلیل اجرای عملیات رفع نقص تحویل و احداث دیوار خروجی، از کیلومتر 102 الی 103، تونل امام زاده هاشم مسدود بوده و تردد از جاده قدیم امام زاده هاشم به صورت دو طرفه با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    آزاد راه تهران-ساوه (حد فاصل خروجی آزادگان تا عوارضی دوم)، واقع در استان تهران، از مورخ 17 مهر لغایت 15 اسفند 1400، از ساعت 14 الی 18 روزهای شنبه، از ساعت 9 الی 18 روزهای یکشنبه تا سه شنبه و از ساعت 9 الی 14 روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت گرم، کیلومتر 0 الی 32، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    محور قدیم قم-تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ 17 مهر لغایت 15 اسفند 1400، از ساعت 13 الی 16 روزهای شنبه، از ساعت 8 الی 16 روزهای یکشنبه و دوشنبه، از ساعت 8 الی 13 روزهای سه شنبه تا پنجشنبه و از ساعت 8 الی 14 روزهای جمعه هر هفته، به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر 40 الی 26، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    محور هراز (محدوده پارک جنگلی، بلبل خوان، پنجاب و پلور) واقع در استان مازندران، از مورخ 18 مهر لغایت 20 اسفند 1400، از ساعت 12 الی 17 روزهای شنبه، از ساعت 8 الی 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، به غیر روزهای چهار شنبه، پنجشنبه و جمعه ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، کیلومتر 19 الی 95، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    آزاد راه کرج-تهران (باند جنوبی)، واقع در استان البرز، از مورخ 18 مهر لغایت 30 آبان 1400، از ساعت 23 الی 4 بامداد روز بعد روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، به غیر روزهای چهار شنبه، پنجشنبه و جمعه ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر 30 (پل حسین آباد مهر شهر) الی کیلومتر 13 (پمپ بنزین آفتاب)، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو