فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد:

جزئیات طرح پلاک سوم در روند شماره گذاری خودرو

عدم ضرورت فک و نصب پلاک با اجرای طرح پلاک سوم

عصر خودرو- سردار هادیانفر گفت: طرحی در قانون مصوب سال ۸۴ دیده شده که هر وسیله نقلیه غیر از دو پلاکی که دارد باید پلاک سومی هم داشته باشند به همین دلیل به دنبال عملیاتی کردن طرح پلاک سوم هستیم.

جزئیات طرح پلاک سوم در روند شماره گذاری خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از برنا، سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا درباره تسهیل در روند تعویض شماره گذاری خودرو، گفت: سال 84 قانون تغییر پیدا کرد و پلاک خودرو محور به پلاک فرد محور تبدیل شد.

    او با تاکید بر اینکه طرحی برای آینده تحت عنوان پلاک سوم داریم، ادامه داد: این طرح در قانون مصوب سال 84 آمده است که هر وسیله نقلیه غیر از دو پلاکی که وجود دارد باید پلاک سومی هم داشته باشند به همین دلیل به دنبال عملیاتی کردن طرح پلاک سوم هستیم.

    سردار هادیانفر بیان کرد: فعلا در حال طراحی سامانه‌های طرح پلاک سوم هستیم اگر این طرح اجرا شود دیگر فک و نصب پلاک ضرورتی ندارد پلاک سوم در شیشه داخل جلو و عقب نصب می‌شود و وقتی افراد به مراکز شماره گذاری مراجعه می‌کنند دیگر نیاز به تعویض پلاک ندارند و فقط اطلاعات پلاک سوم افراد تغییر می‌کند.

    رئیس پلیس راهور ناجا افزود: طرح پلاک سوم درحال طراحی و نهایی شدن است و اگر فرمانده ناجا بپذیرند این طرح عملیاتی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط