فونیکسریمکسبهتام

بررسی ماشین هایما S۷ در بازار خودرو

عصر خودرو- هایما S۷ یک خودروی خانواده است که بر رفاه و آسایش بیشتر سرنشینان تمرکز دارد. به همین دلیل است که خصوصیات این خودرو بیشتر خانواده‌پسند است. در زیر خودروی هایما اس ۷ را از نظر ویژگی‌های ظاهری، کابین و مشخصات فنی بررسی می‌کنیم.

بررسی ماشین هایما S۷ در بازار خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، بازار کراس‌اورها در سال‌های اخیر به شدت گرم بوده است و ما از هر طرف شاهد ورود این خودروها به بازار بوده‌ایم. در این میان،  ماشین هایما S7 به عنوان یک کراس‌اور جمع و جور چینی توسط ایران خودرو در سال 1394 به بازار معرفی شد. این خودرو به دلیل ظاهر پر ابهت، کیفیت مناسب سواری و آپشن‌های قوی توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. اما هایما S7 چه مشخصاتی دارد که باعث شده است فروش خوبی داشته باشد؟ برای پاسخ با ما همراه باشید.

    گرچه وضعیت فروش هایما اس 7 توربو در بازار ایران مانند برندهای دیگر چندان رونق ندارد، اما تعداد محدود S7 توربو باعث شده است تا در مقایسه با رقبای خود مانند جک اس 5، بازار بهتری داشته باشد. به طور کلی، بازار خرید خودرو صفر و کارکرده هایما  اس 7 رونق بهتری نسبت به دیگر خودروهای چینی دارد.

    هایما S7 چه مشخصاتی دارد؟
    هایما S7 یک خودروی خانواده است که بر رفاه و آسایش بیشتر سرنشینان تمرکز دارد. به همین دلیل است که خصوصیات این خودرو بیشتر خانواده‌پسند است. اما جوانانی که عاشق سرعت و خودروهای اسپرت هستند هم می‌توانند از S7 لذت نهایی را ببرند.

    در زیر خودروی هایما اس 7 را از نظر ویژگی‌های ظاهری، کابین و مشخصات فنی بررسی می‌کنیم:

    طراحی بیرونی هایما S7
    هایما S7 طراحی بسیار زیبایی دارد و ابهت خود را بیشتر مدیون خطوط جذاب، حجم دهی اصولی و استفاده درست از عناصر آفرودی است. طرح متفاوت سپرها و چراغ‌ها توانسته فردهمی خوب این خودرو را در بخش طراحی جلوی خودرو نشان دهد. طراحی عقب ماشین ساده است و از حداقل جزئیات استفاده می‌کند.

    سبک طراحی ماشین هایما S7 باعث شده است تا از زمان معرفی این خودرو تا به امروز، همچنان در صف اول کراس‌اورهای خوش استیل بازار باشد. طراحی بدنه پخته و منطقی هایما S7 باعث شده تا نسبت به دیگر خودروهای چینی بازار کشور که تماماً کپی برداری از برندهای معتبر جهانی هستند، یک سر و گردن بلندتر باشد.

    مشخصات فنی هایما S7
    پیشرانه تنفس طبیعی 4 سیلندر 2 لیتری 148 اسب بخاری به هیچ عنوان پاسخگوی وزن سنگین S7 نیست. به همین دلیل ایران خودرو با معرفی مدل هایما S7 توربو توانست این نقص را برطرف کند. مدل توربو با پیشرانه 1.8 سیلندری می‌تواند 170 اسب بخار قدرت را انتقال دهد. گشتاور حاصل از این پیشرانه برابر با 230 نیوتن‌متر است که توسط جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک منتقل می‌شود.

    نمونه توربو شتاب قابل قبول و واکنش‌های مطلوب به پدال گاز را برای راننده فراهم می‌کند. همین امر باعث شده است تا حس لذت ناشی از راندن هایما S7 چند برابر شود. توان فنی ماشین هایما S7 توربو نسبت به قبل بسیار ارتقاء یافته است. حداکثر سرعت این خودرو برابر با 170 کیلومتر بر ساعت است و مصرف سوخت آن در 10 کیلومتر برابر با 9.7 لیتر است.

    آپشن‌ها و امکانات هایما اس 7
    هایما اس 7 امکانات و آپشن‌های رفاهی و ایمنی بسیار خوبی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد. مهمترین آپشن‌های این خودرو شامل موارد زیر است:

    قیمت هایما S7 چقدر است؟
    قیمت خودرو هایما S7 در سال 1396 حداکثر 80 میلیون و هایما S7 توربو برابر با 92 میلیون تومان بود. هایما اس 7 هم اکنون در سال 1400 تقریباً به اندازه 8 برابر افزایش قیمت داشته است. قیمت این خودرو چیزی در حدود 780 میلیون تومان است. در جدول زیر می‌توانید قیمت روز خودروهای هایما به تاریخ 11 مهر 1400 را مشاهده کنید:

    شرایط پیش فروش هایما S7 چگونه است؟
    در حال حاضر شرایط پیش فروش هایما S7 مهیاست. ایران خودرو این مدل ماشین را در رنگ‌های سفید، مشکی، زغالی، خاکستری و نقره‌ای متالیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی به فروش می‌رساند. اما چنانچه افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی پیش آید، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت قیمت روز خودرو خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو