فونیکسریمکسبهتام

مقایسه هوندا ۲۰۲۱ HR-V با ۲۰۲۱ CR-V+ عکس

عصر خودرو- در این پست، ما قصد داریم تفاوت‌های اصلی بین دو کراس اوور محبوب، Honda CR-V و Honda HR-V را توضیح دهیم.

مقایسه هوندا ۲۰۲۱ HR-V با ۲۰۲۱ CR-V+ عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷:۰۰
  • مقایسه هوندا 2021 HR-V با 2021 CR-V+ عکس
  • مقایسه هوندا 2021 HR-V با 2021 CR-V+ عکس
  • مقایسه هوندا 2021 HR-V با 2021 CR-V+ عکس
  • مقایسه هوندا 2021 HR-V با 2021 CR-V+ عکس
  • مقایسه هوندا 2021 HR-V با 2021 CR-V+ عکس

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از افراد به دنبال خرید کراس اوورهای  کوچک هستند و سازنده های زیادی اقدام به تولید این دست از خودروها کرده اند. انتخاب بین یک کراس اوور سایز متوسط ​​یا جمع و جور می‌تواند گیج کننده باشد.

بسیاری از رانندگان از تفاوت بین مدل‌های مختلف خودرو از  یک کارخانه خودروسازی که معمولاً از نظر اندازه و قیمت بسیار شبیه هستند، آگاه نیستند؛ در اصل می توان گفت بسیاری از افراد هنگام خرید خودرو دچار دلهره و استرس می شوند  و نمی دانند کدام یک از خودروهای در نظر گرفته شده بهتر است.

در این پست، ما قصد داریم تفاوت‌های اصلی بین دو کراس اوور محبوب در آمریکای شمالی، Honda CR-V و Honda HR-V را توضیح دهیم. هر دوی این کراس اوور‌ها از نظر ظاهری مشابه هستند و از نظر قیمت نیز فاصله چندانی با یکدیگر ندارند، اما دارای تفاوت هایی نیز هستند.

هوندا CR-V: نسل فعلی هوندا CR-V  نمای بیرونی جوان پسندانه تری دارد و به جرات می توان گفت که نسبت به قبل اسپرت تر شده است و اکنون پس از تغییراتی در ظاهر،  فقط تیزتر به نظر می‌رسد. قسمت جلویی در حال حاضر به لطف سپر از نو طراحی شده، حتی جذاب تر به نظر می‌رسد. قسمت عقب با چراغ‌های عقب L شکل، سادگی نسبی خود را حفظ کرده است.

هوندا HR-V  : HR-V شباهت زیادی به CR-V دارد، اما به دلیل اندازه کوچکتر کمتر مورد استقبال قرار گرفته است. این خودرو دارای قسمت جلویی جوان پسندانه است و به لطف دستگیره‌های در عقب که به صورت عمودی نصب شده است، به راحتی نسبت به  HR-V قابل تشخیص است. در نمای ظاهری عقب شاهد چراغ‌های عقب نوک تیز و اسپویلر دریچه عقب هستیم.

نتیجه: این دو کراس اوور هردو دارای ظاهر اسپرت هوندا هستند و کاملاً شبیه به هم هستند. اگر از ظاهر یکی از آنها خوشتان بیاید، احتمالاً از خودرو دیگر نیز خوشتان خواهد آمد. CR-V از نظر ظاهری کمی تهاجمی تر بوده و بیشتر خریداران قدیمی از آن خوششان می آید.

بررسی فضای بار
CR-V  : CR-V یک کراس اوور سایر متوسط ​​است، در حالی که HR-V کامپکت است، بنابراین بدیهی است CR-V فضای بیشتری برای مسافران و محموله داشته باشد. CR-V دارای 39.2 متر مکعب فضای بار با صندلی عقب پهن است که می تواند پنج نفر را به راحتی درون خود جا دهد.

HR-V:  HR-V کوچکتر ازCR-V است. HR-V دارای ویژگی جالبی است که CR-V ندارد این ویژگی جذاب آن صندلی‌های جادویی است. این ویژگی فوق العاده‌ای است که به شما امکان می‌دهد بالشتک‌های صندلی عقب را بالا بکشید تا بتوانید وسایل بلندتری را در دست بگیرید که این امر به HR-V کوچکتر کاربردی می‌بخشد.

بررسی مشخصات فنی
CR-V: پس از آخرین تغییرات هوندا بر روی مشخصات فنی خودروهای تولیدی، اکنون موتور 2.4 لیتری از سری خودروهای CR-V هوندا حذف شده است. در عوض، نسخه بنزینی این کراس اوور اکنون تنها از موتور 1.5 لیتری  توربوشارژر استفاده می‌کند و تنها در یک حالت تنظیم شده در دسترس است.

این موتور 1.5 لیتری توربو چهار قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 179 پوند فوت دارد. این موتور تنها با گیربکس CVT ارائه می‌شود، اما هم به صورت دیفرانسیل جلو و هم برای چهار چرخ متحرک در دسترس است.

HR-V: HR-V تنها با یک موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری با قدرت 141 اسب بخار و گشتاور 127 پوند فوت در دسترس است و این موتور تنها با گیربکس CVT ارائه می‌شود. در گذشته گیربکس یک دستی شش سرعته ارائه می شد که فقط در مدل‌های FWD در دسترس بود، اما هوندا به دلیل کندی فروش آن را در ایالات متحده و کانادا متوقف کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو