فونیکسریمکسبهتام

نگاهی دقیق به کمپرسی M۲۶۳۱ یورو ۵+ آمیکو

عصر خودرو- در حالی که این روزها با خروج برندهای خارجی، بازار خودروهای تجاری خالی‌تر از هر زمان دیگری شده، شرکت ارس خودرو دیزل با نام تجاری آمیکو با ورود به عرصه تولید خودروهای نیمه سنگین و سنگین در معرفی و عرضه محصولات متنوعی از این دست، موفق عمل کرده است

نگاهی دقیق به کمپرسی M۲۶۳۱ یورو ۵+ آمیکو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، کامیون 2631 آمیکو از محبوب‌ترین‌ها در میان خودروهای تجاری، در نسخه جدید خود با بهره‌گیری از موتور EEV یورو 5+ و 6 سیلندر با قابلیت ارتقا به یورو 6، نخستین خودروی سنگین با این سطح از استاندارد است که علاوه بر اینکه دانش صنعتی کشور و شرکت آمیکو را  نمایش می دهد، توانسته مجوز ورود به جاده‌های اروپایی را نیز به دست بیاورد.
    کیفیت بالای کمپرسی 2631 آمیکو و قابلیت انطباق آن با شرایط مختلف جاده‌ای و آب و هوایی، فرصتی ویژه‌ای را برای این محصول فراهم کرده تا بتواند به عنوان رقیب جدی در کنار سایر محصولات خارجی موجود در بازار قدرت‌نمایی نماید و قادر به کسب سهم حداکثر 20 درصدی از بازار داخلی است.
    سیستم خنک‌کاری ساخت Behr آلمان ، سیستم پدال گاز ساخت Williams کانادا و سیستم کوپلینگ هوای فشرده ساخت Voss آلمان بخشی از تجهیزات کامیون 2631 آمیکو است.
    برخورداری از شاسی دوبل و در نتیجه رواج اصطلاح "کمر آمیکو خم نمیشه"، قدرت حمل 32 تن بار را در محور عقب به این خودرو بخشیده، ضمن اینکه این ویژگی تاثیر منفی بر قدرت حرکت این محصول طلایی شرکت آمیکو و اصطلاحا سلطان معادن ایران نداشته است.
    تولید نسل اول محصول 2631به سال 92 بازمی‌گردد که با موتور 310 اسب بخار به بازار عرضه شد و در ادامه به 330 اسب بخار ارتقا یافت و مورد استقبال بازار ایران نیز قرار گرفت. ارتقای موتور این محصول در سال 98 به 400 اسب بخار و ارتقای استاندارد آلایندگی آن از یورو 3 به یورو 5+ آخرین تغییراتی است که بر روی این محصول اعمال شده است.
    کمپرسی 10 چرخ 2631 آمیکو با موتور 400 اسب بخار و ارتقای گشتاور آن از 1350 نیوتن متر به 1950 نیوتن متر، در حال حاضر سهم ویژه‌ای از سبد فروش شرکت ارس خودرو دیزل را آن خود کرده است.
    محصول 2631 جدید مجهز به ترمز موتور CRB با تکنولوژی Jacobs است که بسیار موثر عمل می‌کند وهمچنین مجهز به سیستم SCR جهت کاهش حداکثری آلاینده ها می باشد.
    راحتی راننده در داخل کابین یکی دیگر از ویژگی‌های محصول 2631 است که تردد در جاده‌ها را برای کاربر هموار می‌سازد.
    تقویت سیستم شاسی، قابلیت سیستم تعلیق، ضرایب گیربکس و دیفرانسیل، کمپرسی 2631 را تبدیل به محصولی مناسب برای حمل‌ونقل بارهای سنگین و معدنی نموده و بدین ترتیب این ویژگی‌ها، استحکام کافی و لازم را برای این محصول به ارمغان آورده است.
    در مقام مقایسه محصول 2631 آمیکو با سایر کامیون های موجود می‌توان گفت که آنها بسیار استهلا‌ک‌پذیر، با مصرف سوخت بالا که قطعات آن به سرعت رو به خرابی می‌رود، در حالی که 2631 این نقایص را ندارد.
    سیستم سوخت‌رسانی سایر کامیون ها علی‌رغم تکنولوژی روز این محصولات، نسبت به سوخت گازوئیل کشور ما فو‌ق‌العاده حساس است اما کمپرسی آمیکو در سه سال نخست استفاده، مشکلاتی نظیر سوزن انژکتور، کمک فنر، شاسی و موتور برای خریداران ایجاد نمی‌کند.
    فاصله نزدیک محصول 2631 آمیکو از لحاظ توان و گشتاور با کامیون‌ها یی نظیر بنز، ایویکو، ولوو و فاو، آمیکو را بر آن داشت تا برای پر کردن خلا این کامیون‌ها در بازار تلاش کند.
    کامیون 2631 جدید آمیکو از لحاظ طراحی منحصر بفرد است و می‌توان آن را از محصولات اختصاصی شرکت آمیکو برشمرد.
    گروه صنعتی آمیکو با برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب و دارا بودن امکانات لازم ، نسبت به تولید و فروش بهترین مدل کاربری کمپرسی  اقدام نموده و آماده تحویل کامیون با کاربری کمپرسی و با برند آمیکو می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو