فونیکسریمکسبهتام

تاکسیرانی تهران:

مشکل جریمه تردد برون شهری تاکسی‌های فرودگاه پابرجاست

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: تاکسی‌های فرودگاه با اینکه جزو وسایل حمل و نقل عمومی بشمار می‌روند اما همچون خودروهای شخصی مشمول جریمه تردد بین شهری هستند.

مشکل جریمه تردد برون شهری تاکسی‌های فرودگاه پابرجاست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محمد روشنی درباره چگونگی حل مشکل منع تردد برون شهری تاکسی‌های فرودگاه، توضیح داد: سال گذشته جلسه‌ای با پلیس راهنمایی و رانندگی درباره مشمول جریمه نشدن تردد برون شهری تاکسی‌های فرودگاه برگزار شد تا مشکل آن‌ها هرچه سریع‌تر رفع شود اما پلیس راهور این موضوع را نپذیرفت و اعلام کرد که تردد برون شهری تاکسی‌ها غیرمجاز است و باید جریمه را بپردازند.

    وی ادامه داد: امسال هم جلسه‌ای با مدیرکل حمل و نقل کشور برگزار شد و از او خواستیم که دوباره طرح موضوع شود تا تاکسی‌های فرودگاه مشمول جریمه تردد محدودیت کرونایی نشوند که او گفت که با معاون عملیات و رئیس راهنمایی و رانندگی کشور صحبت کرده و باید مکاتباتی انجام گیرد تا مجدد موضوع بررسی شود.

    وی یادآور شد: البته هنوز مشکل رفع نشده است و صحبتی از رفع آن هم به میان نیست.

    روشنی با اعلام اینکه سازمان تاکسیرانی و معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، مکاتباتی با وزارت کشور در این‌باره انجام دادند، گفت: امید است که با مکاتبات صورت گرفته و بررسی مجدد موضوع، تردد برون شهری تاکسیرانان فرودگاهی مشمول جریمه قرار نگیرد.

    مدیرعامل این سازمان در ادامه عنوان کرد: "مظفر"عضو شورای اسلامی شهر تهران، نیز پیگیر این قضیه است و با "سردار وحیدی" وزیر کشور، در همین رابطه گفت‌وگوهایی انجام داده است که با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده میان شهرداری تهران، وزارت کشور و راهنمایی و رانندگی، امیدواریم که این موضوع در اسرع وقت حل شود.

    روشنی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا ممکن است جریمه‌های پیشین تاکسی‌های برون شهری صفر شود، گفت: این موضوع دوم ما است. ابتدا باید موضوع اصلی یعنی جریمه نشدن به سرانجام برسد تا جریمه‌های قبلی مشمول اخذ ماسبق شوند.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره تاکسی‌های پلاک «ع» در درون شهر تهران، تأکید کرد: نیروهای گشت سازمان تاکسیرانی تمامی تاکسی‌های پلاک «ع» که در شهر تهران مشاهده کنند، جریمه خواهند کرد.

    به گزارش ایرنا، بیش از 80 هزار تاکسی در تهران فعال است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو