فونیکسریمکسبهتام

کیکس؛ خودرویی کاملا متفاوت از نیسان با ۱۲۲ اسب بخار قدرت+ عکس

عصر خودرو- کیکس، خودرو شاسی بلند نیسان برای سال ۲۰۲۱است که ۱۲۲ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

کیکس؛ خودرویی کاملا متفاوت از نیسان با ۱۲۲ اسب بخار قدرت+ عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیسان را می توان یکی از خودروسازهایی به شمار آورد که در ساخت خودروهای شاسی بلند توانایی فوق العاده ای دارد و اکنون قصد دارد شاسی بلندی آفرودی با نمای بیرونی خاص و کابین شگفت آور تولید کند.

کیکس  این خودرو شاسی بلند نیسان برای سال 2021، یک شاسی بلند کوچک شیک به شمار می آید که نیروی محرکه آن باعث می‌شود  رانندگان بی نیاز از هر خودرو دیگر شوند.

تجهیزات استاندارد فراوانی در کیکس به کار رفته است که شامل ویژگی‌های کمک راننده و فناوری اطلاعات سرگرمی محبوب مانند Apple CarPlay و Android Auto است. از دیگر امکانات این خودرو می توان به شخصی سازی از طریق یک پالت رنگی پررنگ و گزینه‌ها و لوازم جانبی زیادی اشاره کرد.

کیکس دارای قابلیت های زیادی است و از جمله مواردی که خریداران  را به خود جلب می کند، چهار چرخ محرک است. نیسان این خودرو را بیشتر متمرکز بر رانندگی در شهر است و قابلیت آفرودی آن کمتر به چشم می خورد.

کیکس، کوچکترین کراس اوورنیسان برای سال 2021 است نسبت به نسل قبلی امکانات بهتری از جمله جلوپنجره بزرگتر، چراغ‌های جلو و عقب ساده، سپر‌های جلو و عقب باز طراحی شده و طراحی چرخ آلومینیومی 17 اینچی جدید است. نیسان همچنین قابلیت انتخاب سقف مشکی متضاد را برای خودرو‌هایی که در رنگ‌های اسکارلت امبر تینتکت، بولدر خاکستری مروارید و الکتریک آبی متالیک رنگ آمیزی شده اند، افزایش داده است.

این خودرو در 2 تریم عرضه می شود که شانل SV و SR است؛ در داخل، مدل‌های SV و SR با سیستم سرگرمی 8.0 اینچی جدید عرضه می‌شوند و همه تریم‌های کیکس اکنون به صورت استاندارد از Apple CarPlay و Android Auto برخوردار هستند.

هر مدل 2021 کیکس از یک موتور چهار سیلندر 122 اسب بخاری بهره می برد که شتاب کافی برای سفرهای درون شهری دارد که در برابر خودروهای دیگر با اسب بخار بیشتر، هیجان کمتری دارد. یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) وظیفه تعویض دنده را بر عهده دارد و چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد.

اگر سری به فضای داخل بزنیم، متوجه تغییرات این خودرو نسبت به نسل قبل می شویم. طراحی داخلی نسبت به طراحی بیرونی کیکس کمتر مشهود است، اما به خوبی ساخته شده است. به نظر می‌رسد اکنون فضای داخلی نسبت به قبل بزرگ شده است و دارای فضای داخلی کاربرپسند است.

صندلی عقب  طوری طراحی شده است که بزرگسالان به راحتی در آن جا بگیرند به این معنی که کیکس می‌تواند به راحتی افراد و محموله را بدون احساس ناراحتی نسبت به رقیبان خود مانند C-HR جابجا کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم