فونیکسریمکسبهتام

راه اندازی سامانه فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی محصولات کرمان موتور

عصر خودرو- شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان نماینده رسمی شرکت کرمان موتور در حوزه خدمات پس از فروش در راستای حفظ سلامت مشتریان و کاهش ترددهای غیر ضروری در شرایط پاندمی ویروس کووید ۱۹ ، فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی محصولات کرمان موتور را با هدف تسهیل در فرآیند دسترسی مشتریان محترم به قطعات یدکی مورد نیاز خود راه اندازی نمود.

راه اندازی سامانه فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی محصولات کرمان موتور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کامران شاکری مدیرعامل شرکت بم خودرو با بیان این مطلب که مشتریان محترم علاوه بر دریافت خدمات از نمایندگان مجاز سراسر کشور، می توانند با مراجعه به آدرس Shop.bamkhodro.ir قطعات اصلی و شرکتی مورد نیاز را با قیمت‌های مصوب و در سریعترین زمان خریداری نموده و به صورت رایگان کالای خود را درب منزل دریافت نمایند. ضمناً مشتریان محترم در استان تهران می توانند علاوه بر خرید قطعات به صورت اینترنتی، با شماره گیری 02142724 از خدمات سرویس در محل شرکت بم خودرو نیز استفاده نمایند .

    امکان جستجوی محصولات به صورت پیشرفته ، امکان صدور فاکتور رسمی ، امکان رهگیری از وضعیت قطعات خریداری شده ، امکان تفکیک محصولات و نمایش قیمت ها برای مدل های مختلف از محصولات از مهمترین قابلیت‌های سامانه فروشگاه اینترنتی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو می‌باشد.

    در ادامه ایشان با اعلام برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه تامین قطعات خاطر نشان نمودند تمامی قطعات یدکی محصولات جدید شرکت کرمان موتور از قبیل خودروهای KMC T8 ، KMC K7  ، S5 TGDI و  Lifan X70 پیش از ورود خودرو به بازار خریداری و وارد انبارهای شرکت شده تا مشتریان محترم با خیالی آسوده از ارائه خدمات مطلوب و متمایز و همچنین اطمینان از قیمت های شرکت نسبت به خرید محصولات کرمان موتور اقدام نمایند. تاسیس فروشگاه قطعات یدکی در شهرهای بزرگ،  توسعه فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات آپشن نیز از برنامه‌های آتی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو اعلام شده است که نوید بخش ارائه خدماتی منسجم با محوریت افزایش دسترسی و رضایت به مشتریان خود می‌باشد.  در پایان شاکری ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی مشتریان با ابراز امیدواری از گسترش توزیع هوشمند  قطعات شرکت بم خودرو در سطح کشور، ارائه این خدمات جدید را موجب رضایتمندی هر چه بیشتر مصرف کنندگان محصولات کرمان موتور دانستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو