فونیکسریمکسبهتام

تشکری هاشمی خبر داد؛

ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به چرخه ناوگان عمومی پایتخت تا پایان امسال

عصر خودرو- رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از تعمیر ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین که به دلیل نقص فنی متوقف شده‌اند و افزوده شدن ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقلی تهران خبر داد.

ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به چرخه ناوگان عمومی پایتخت تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با برنامه در انتهای الوند شبکه دو سیما با اشاره به اولویت‌های شورای ششم در بخش حمل و نقل عمومی گفت: وضعیت نامطلوب حمل و نقل شهری تهران، ناشی از عقب‌ماندگی چند ساله است و به همین جهت، تأمین ناوگان به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان در این بخش، اولویت نخست شورای ششم است.

    وی با بیان اینکه باید با دو برنامه ضربتی و میان‌مدت، نسبت به تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و واگن مترو اقدام شود، تصریح کرد: باید تلاشی جهادی صورت گیرد تا ناوگانی که امروز به دلیل نقص فنی و کمبود قطعات در خدمت مردم نیست، مجدداً به چرخه خدمات‌رسانی باز گردد.

    وی با اعلام اینکه به این منظور، مذاکراتی را برای تعمیر ٣۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین که به دلیل نقص فنی متوقف شده‌اند با شرکت واحد اتوبوسرانی آغاز کرده‌ایم، گفت: برابر قول معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تا پایان سال، ٢۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اضافه خواهد شد.

    تشکری هاشمی، مدیریت هوشمند ناوگان و برنامه‌ریزی برای حداکثر بهره‌وری از ناوگان موجود را از دیگر اقدامات ضربتی عنوان کرد و اظهار داشت: می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت بهینه عرضه و تقاضا را در خطوط، برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

    وی از تکمیل و بهره‌برداری صددرصدی خطوط ٦ و ٧ مترو تا انتهای دوره شورای ششم، خبر داد و گفت: مردم باید در طی این دوره، طعم شیرین خدمت را از طریق امکان استفاده حداکثری از امکانات و خدمات شهری را چشیده باشند.

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اِعمال تغییرات جدید در اجرای طرح ترافیک گفت: در حال حاضر، زمان اجرای طرح ترافیک از ساعت 8.30 تا 16 است اما باید به این نکته تاکید کنم که در دوران کرونا، حتماً اولویت ما در شورای شهر و شهرداری تهران، حفظ سلامت و جان شهروندان است.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: معتقدم تا زمانی که امکانات لازم را در بخش حمل و نقل عمومی برای استفاده شهروندان فراهم نکرده‌ایم، نباید محدودیت جدیدی در اجرای طرح ترافیک اِعمال کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو