فونیکسریمکسبهتام

سبقت موستانگ از رقبای وطنی

عصر خودرو- جنگ بین هواداران سه خودروی خاص این هفته شدت گرفت چون مجله کانزومر ریپورتس طرف یکی از این سه خودروی خاص را گرفته است.

سبقت موستانگ از رقبای وطنی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، سه خودروی شورولت کوروت، فورد موستانگ و دوج چالنجر در طول تاریخ سه خودروساز جنرال موتورز، فورد و کرایسلر در رقابت شدید بوده‌اند.

    حالا کانزومر ریپورتس در گزارش خود بالاترین امتیاز را در بین خودروهای اسپورت در آمریکا به فورد موستانگ 2021 داده است. اینکه لبخند بر لب مخاطب نشسته باشد یا آتش خشم او را فرا گرفته باشد، به این بستگی دارد که به کدام برند و کدام خودرو تعصب داشته باشد.

    هر چقدر هم که ادعا شود فرآیند انتخاب خالی از اعمال سلیقه و بدون تعصب انجام شده است، باز هم چون در انتخاب حرف اول را سلیقه می‌زند، برای عده‌ای قابل باور نیست که کوروت C8 چیزی از موستانگ کم داشته باشد.

    البته کانزومر ریپورتس می‌گوید تمام کسانی که در این امتیازدهی حضور داشته‌اند، در معیارهای متفاوت از جمله رضایت مشتری، قابلیت اعتماد و اطمینان به خودرو، ایمنی و تست‌های جاده‌ای امتیاز داده‌اند.

    خودروی موستانگ از 100 امتیاز موفق به کسب 76 امتیاز شده و با هر سیستمی هم که مقایسه شود این امتیاز در حد C است در حالی که به نظر می‌رسد کانزومر ریپورتس 76 از 100 را همچون A+ می‌بیند.

    در حقیقت چون کانزومر ریپورتس تصمیم گرفته است سامانه‌هایی همچون هشدار برخورد از رو به رو یا ترمز خودکار اضطراری را جزو معیارهای امتیاز دهی قرار دهد، چنین نتیجه‌ای به دست آمده است.این امتیاز دهی و انتخاب کانزومر ریپورتس قطعا به ذائقه طرفداران شورولت خوش نیامده است.

    آنها معتقدند فورد موستانگ عملکرد بالا [قدرت، شتاب و سرعت] خیلی خوب و قابل قبولی دارد اما آن را نمی‌توان در دسته خودروهای اسپورت قرار داد. حتی با اینکه در این خودرو EcoBoost به کار رفته و با اغماض آن را خودروی عضلانی هم می‌دانند، اما برای آنکه یک خودرو در دسته‌بندی اسپورت قرار گیرد حداقل باید فقط دو صندلی داشته باشد. این در حالی است که موستانگ یک صندلی عقب هم در نظر گرفته و آن حتی برای نشستن کودکان هم مناسب نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو