فونیکسریمکسبهتام

کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید+ عکس

عصر خودرو-اگر فکر می‌کردید روزهایی که خودروسازان چینی از خودروهای غربی الهام می‌گرفتند به پایان رسیده و گذشته است پس باید به این کپی فولکس قورباغه‌ای سلام کنید؛ خودرویی که قرار است اواخر ماه جاری میلادی با نام تجاری «اورا» به نمایش عموم دربیاید.

کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید+ عکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴:۰۰
  • کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید
  • کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید+ عکس
  • کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل ازهمشهری آنلاین، این خودروی برقی ساخت شرکت «گریت وال» (دیوار چین) است و پس از مدت‌ها بحث و جدل درباره‌اش، قرار است به زودی وارد خیابان‌ها شود.

این خودرو دو باتری چسبیده به هم با تولید نیروی 47.8 و 59.1 کیلووات ساعت دارد و اواخر ماه آگوست در نمایشگاه خودروی چندو در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

یکی از موضوع‌هایی که ممکن است بدون بررسی باقی بماند این است که فولکس واگن بیتل جدید (یا همان قورباغه‌ای خودمان) فقط برای مدت کوتاهی در چین در دسترس بود و به هیچ وجه به اندازه آمریکای شمالی در آنجا رفت و آمد نداشت. علاوه بر این، بیتل اصلی در سال‌های پس از جنگ در چین فروخته نمی‌شد و حتی اگر برخی از نمونه‌ها به‌طور واضح طی دهه‌ها به‌عنوان خودروهای دیپلماتیک خصوصی به آنجا رفته باشند، بسیار بعید به نظر می‌رسد که چینی‌ها با یک فولکس قورباغه‌ای کلاسیک روبرو شده و حضورش را در خیابان‌ها و جاده‌های خود احساس کرده باشند.

تصاویر | کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید

طراحی این خودرو چنان شبیه به فولکس قورباغه‌ای است که شاید با واکنش‌های بسیار جدی از سوی مقامات شرکت فولکس روبرو شود، اما به هرحال چینی‌ها مصمم به تولید آن هستند؛ چه آلمانی‌ها بخواهند و چه نخواهند.

تصاویر | کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید

البته این را نیز نباید فراموش کنیم که رابطه فولکس واگن و چین همواره خوب بوده و این شرکت، خودروهای بسیار زیادی را به چین فروخته و می‌فروشد. ضمن اینکه خطوط تولیدی را نیز در این کشور داشته و دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم