فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن خبر داد:

بررسی چگونگی ساماندهی بازار خودرو توسط وزیر پیشنهادی صمت

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی چگونگی ساماندهی بازار خودرو و فولاد توسط وزیر پیشنهادی صمت در این کمیسیون خبر داد.

بررسی چگونگی ساماندهی بازار خودرو توسط وزیر پیشنهادی صمت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، «روح اله عباس پور» در توضیح نشست روز شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با محور بررسی برنامه‌ها و سوابق «سید رضا فاطمی امین» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: در این نشست ابتدا  وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت درباره سوابق کاری و اجرایی خود، تحصیلات و برنامه‌هایی که دارند، توضیحاتی ارائه دادند و اهدافی که در این وزارتخانه دنبال خواهند کرد نیز برشمردند.

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: همچنین وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های خود را که پیش از این به صورت مکتوب در اختیار نمایندگان قرار گرفته بود، به صورت شفاهی توضیح داد.

    وی با اشاره به برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت فاطمی امین گفت: ساماندهی حوزه فولاد، خودرو، تنظیم بازار، صادرات، معدن و ... از جمله برنامه هایی است که توسط وزیر صمت تشریح شد.

    عباس پور خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن نیز درادامه نشست دیدگاه‌ها و نظرات خود را نسبت به توانایی‌های وزیر پیشنهادی صمت بیان کرده و برنامه‌های وی را نقد و تحلیل کردند.

    بر اساس این گزارش، سیدرضا فاطمی امین؛ متولد سال 1353 و دارای مدرک مهندسی الکترونیک، مهندسی سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی (کارشناسی ارشد) و دکترای تخصصی مدیریت راهبردی دانش (در مرحله اخذ دانشنامه) است.

    فاطمی امین تجربیات و سوابق اجرایی مهمی از جمله معاونت برنامه‌ریزی وزارت «صنعت، معدن و تجارت»، معاون برنامه‌ریزی توسعه و فناوری وزارت صنایع و معادن و عضو هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مشاور وزیر و رییس ستاد تحول صنایع و معادن، مدیر عامل سازمان اقتصادی رضوی و مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده را دارد.

    وی در کنار فعالیت‌های علمی و پژوهشی و سوابق اجرایی و مدیریتی مرتبط با حوزه صنعت و معدن، تألیفات متعددی در این حوزه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو