فونیکسریمکسبهتام

نخستین کارتینگ سرپوشیده کشور در پردیس به بهره برداری رسید

عصر خودرو- رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان پردیس گفت: کارتینگ سرپوشیده برای نخستین بار در سطح کشور با مساحت ۲ هزار متر مربع در پردیس افتتاح و به بهره برداری رسید.

نخستین کارتینگ سرپوشیده کشور در پردیس به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محسن موچانی در حاشیه افتتاح کارتینگ سرپوشیده واقع در مجتمع فرهنگی ورزشی فاز 3 شهر پردیس به خبرنگاران گفت: با مشارکت سرمایه گذار ورزشی بخش خصوصی نخستین کارتینگ سرپوشیده سطح ایران در شهر پردیس افتتاح شد.

    وی با بیان اینکه ورزش کارتینگ پایه تمامی رشته های اتومبیلرانی است، توضیح داد: تمام کسانی که در رشته اتومبیلرانی رتبه قهرمانی دارند، از سنین کودکی کار خود را با ورزش مفرح و هیجان انگیز کارتینگ شروع کردند.

    رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان پردیس گفت: برای توسعه ورزش اتومبیلرانی و موتور سواری  از سرمایه گذار ورزشی بخش خصوصی استقبال و حمایت می کنیم.

    موچانی افزود: برای ساخت پیست موتور سواری و اتومبیلرانی برنامه ریزی کردیم و بر اساس مذاکرات انجام شده و  دریافت موافقت اولیه مقرر شد تا در فاز 8 مسکن مهر پردیس یک پیست موتور سواری و اتومبیلرانی را افتتاح کنیم.

    وی با بیان اینکه بیماری کرونا مشکلاتی برای این ورزش مفرح نیز ایجاد کرده است، اظهار داشت: از ابتدای مرداد برای ساماندهی موتورسواران پردیس، کرشت، سیاهسنگ برنامه ریزی شد که به دلیل موج جدید بیماری کرونا و تغییر شرایط موفق به اجرای آن نشدیم.

    رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان پردیس با بیان اینکه این رشته محدود به خودروها و موتور سیکلت های خاص نیست، بیان کرد: در اتومبیلرانی و موتور سواری رشته ای به نام همگانی داریم که علاقه‌مندان می‌توانند با خودرو و موتورسیکلت شخصی دربرنامه های ورزشی اعلامی شرکت کنند.

    برگزاری دوره های آموزشی کارتینگ در پردیس

    موسس کارتینگ سرپوشیده شهر پردیس گفت: با همکاری هیات اتومبیلرانی و موتور سواری و اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری مسابقات و اعزام به مسابقات را در دست اقدام و اجرا داریم.

    «محمد قاسمی» گفت: نخستین کارتینگ سرپوشیده کشور در مساحت 2 هزار متر مربع و طول مسیر 220 متر با کارت‌های هومولوگ استاندارد با 7 دستگاه در محل مجموعه فرهنگی – ورزشی فاز 3 شهر پردیس افتتاح و به بهره برداری رسید.

    وی ادامه داد: این مجموعه طی دو ماه ساخته و به بهره برداری رسید و در فضای بزرگ این مجموعه تهویه‌های مناسب برای پیشگیری از بیماری کرونا پیش بینی شده است و تمام دستور العمل های بهداشتی در این مجموعه ورزشی رعایت می شود.

    موسس کارتینگ سرپوشیده شهر پردیس گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات اتومبیلرانی و موتور سواری آمادگی برگزاری مسابقات برای کارمندان ادارات را نیز داریم.

    کارتینگ نوعی از ورزش موتوری با خودروهای چرخ‌باز است. این‌گونه خودروهای چهارچرخه کوچک و چرخ‌باز کارت نام دارند. با ماشین‌های کارت معمولاً در مسیرهای کارت‌سواری که در مقیاسی کوچک نسبت به بزرگ‌راه‌های واقعی ساخته می‌شوند، مسابقه داده می‌شود

    شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو