فونیکسریمکسبهتام

اولین مدل BMW سری ۲ با یک سبک مدرن معرفی شد+ عکس

عصر خودرو-نسل دوم سری ۲ BMW در مدل‌های ۲۳۰ i چرخ دنده عقب و M ۲۴۰ i xDrive چهار چرخ متحرک وجود دارد.

اولین مدل BMW سری ۲ با یک سبک مدرن معرفی شد+ عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶:۰۰
  • اولین مدل BMW سری 2 با یک سبک مدرن معرفی شد
  • اولین مدل BMW سری 2 با یک سبک مدرن معرفی شد
  • اولین مدل BMW سری 2 با یک سبک مدرن معرفی شد
  • اولین مدل BMW سری 2 با یک سبک مدرن معرفی شد+ عکس

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از افراد بدنه کوپه دو در و نسبتاً کم حجم سری 2 BMW را جانشین خودرو افسانه‌ای 2002 از 1960 و 1970 (حتی به عنوان پایه و اساس مفهوم Hommage 2002) می‌دانند. قصد داریم امروز را با  بهترین اخبار در مورد سری جدید کوپه BMW 2 شروع کنیم.

این خودرو با پیشرانه چرخ عقب و سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس است. BMW، سری 2 گرن کوپه را با ظاهری جذاب و یک سیستم عامل جدید تغییر داده است و به جرات می توان گفت که این یکی از BMW های محافظه کارانه طراحی شده در تاریخ اخیر است که کاپوت بلند خود را حفظ می‌کند که به وضوح معماری پیشرانه عقب آن را نشان می‌دهد.

متأسفانه  سری 2 با گیربکس دستی دیگر تولید نمی‌شود و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استاندارد را برای هر دو مدل 230i پیشرانه عقب و M240i xDrive چهار چرخ متحرک دریافت می‌کند. چراغ‌های جدید از یک واحد تمام LED برخوردار است و ظاهراً از طراحی سدان  BMW 2002 الهام گرفته شده است. ورودی‌های رادیاتور دارای فلپ‌های عمودی هوا هستند که می‌توانند طی ده مرحله باز شوند تا هوای خنک کننده کم یا زیاد شود.

نمای جانبی آن نیز بسیار هماهنگ‌تر از سری 2 گرن کوپه با حداقل انعطاف پذیری عضلانی مناسب همراه است. شیشه‌های عقب  دارای مارک تجاری BMW "Hofmeister kink" هستند، طراحی این برند از سال 1961 استفاده می‌کند که کوپه سری 4 فعلی فاقد آن است. برداشت اول این است که سری 2 جدید کاملاً سنتی‌تر از دو BMW بزرگتر دو درب خواهد بود.

این سری 2 با خروجی بزرگتر تنظیم شده است. 230i استاندارد  4.3 اینچ بلندتر از مدل قبلی خود است، 2.6 اینچ پهنای بیشتری دارد و فاصله دو محور آن نیز 2.0 اینچ کشیده شده است. عرض مسیر جلو و عقب نیز افزایش یافته است. برای مدل قدرتمندتر (M240i ) 2.8 اینچ در جلو و 1.9 اینچ در عقب  افزایش یافته است.

به نظر می‌رسد فضای داخلی مدل جدید از دیگر BMW‌های فعلی کاملاً بهتر باشد که دارای  یک صفحه لمسی برجسته برای سیستم سرگرمی، کنترل معمولی سیستم گرمایش و تهویه و دکمه‌های میانبر قابل برنامه ریزی است. تمام نسخه‌های ایالات متحده با صندلی‌های اسپرت و فرمان چرمی همراه خواهند بود.

از زمان راه اندازی دو موتور در دسترس خواهد بود. پیشرانه 230i با چرخ عقب دارای یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو است که 255 اسب بخار قدرت و 295 پوند نیوتن متر گشتاور دارد. BMW ادعا می‌کند سرعت در 5.5 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن بسته به تایر‌ها به 209 کیلومتر در ساعت محدود می‌شود.

M240i xDrive از توربوشارژ 3.0 لیتری شش سیلندر BMW استفاده خواهد کرد که 382 اسب بخار قدرت و 369 پوند فوت گشتاور را به همراه یک سیستم چهار چرخ متحرک و دیفرانسیل عقب کنترل الکترونیکی BMW تولید می‌کند. BMW ادعا می‌کند که زمان صفر تا 100 کیلومتر در ساعت  4.1 ثانیه است.

یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در حال حاضر تنها گزینه خواهد بود و شایعاتی شنیده می شود که M2 همچنان گزینه جعبه دنده دستی (#SavetheManuals) را ارائه می‌دهد. سری 2 BMW 2022 با قیمت 37 هزار و 345 دلار برای 23oi و 49.545 دلار برای M240i xDrive در ماه نوامبر وارد ایالات متحده می‌شود.

این ارقام نشان دهنده افزایش نسبتاً ناچیزی نسبت به خودرو است که به نظر می‌رسد با افزایش مشخصات توجیه شود. بعداً یک مدل 230i xDrive تمام چرخ محرک و M240i با پیشرانه عقب وارد بازار می‌شوند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم