فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

قیمت ون و مینی بوس به ۲ میلیارد تومان رسید

جابه جایی سالانه ۱۸۰ میلیون مسافر از طریق ناوگان عمومی

عصر خودرو- یک مقام مسئول در راهداری گفت: قیمت مینی‌بوس و ون به یک و نیم میلیارد تا ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت ون و مینی بوس به ۲ میلیارد تومان رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه با همکاری وزارت صمت متعهد شده‌ایم که ناوگان حمل و نقل مسافری از جمله اتوبوس و سواری کرایه را تامین کنیم، افزود: در بخش سواری کرایه که هیچ مشکلی وجود ندارد اما در بخش اتوبوس و مینی بوس با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستیم که باید سعی کنیم این کمبود هرچه سریع‌تر رفع شود.

    مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری اظهار کرد: هم اکنون قیمت مینی‌بوس و  ون به یک و نیم میلیارد تا 2 میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است، بنابراین باید حتماً ارزش افزوده و امکان بازگشت سرمایه برای سرمایه‌گذار وجود داشته باشد تا بتوان در این بخش سرمایه‌گذاری کرد.

    او با بیان اینکه توصیه می‌کنیم که در بخش مسافری  به این موضوعات توجه شود، گفت:  دستگاه‌های ذیربط واقعاً باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند تا سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه برای خریداران و سرمایه‌گذاری در این حوزه صورت گیرد.

    او با بیان اینکه امیدواریم با رفع مشکل کرونا در چند ماه آینده تعداد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای عمومی افزایش  یابد، تصریح کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود که سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش یابد و  با توجه به اینکه تا چند ماه آینده احتمال بازگشایی مسیرهای سوریه وجود دارد، بنابراین توجه به این بخش و افزایش انگیزه برای سرمایه گذاری در این حوزه باید تقویت شود.

    باقر جوان با بیان اینکه سالانه 170 تا 180 میلیون جابه‌جایی در کشور داریم، افزود: بنابراین باید ارتباط ما با تولید در این حوزه دو سویه شود تا انگیزه برای جابه‌جایی مسافران بیشتر شود.

    مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافری  در پایان توضیح داد: با توجه به افزایش جا به جایی‌ها از طریق حمل و نقل مسافری و  عمومی بنابراین باید اقدامات لازم در جهت افزایش سطح ارائه خدمات به مسافران در دستور کار قرار بگیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو