فونیکسریمکسبهتام

ترافیک در محورهای خروجی مازندران پرحجم است

عصر خودرو- سرپرست پلیس راه مازندران گفت که با توجه به بازگشت مسافران به سمت تهران ، ترافیک در محورهای مواصلاتی این استان پرحجم و در برخی نقاط نیز سنگین است و احتمالا با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

ترافیک در محورهای خروجی مازندران پرحجم است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، سرهنگ هادی عبادی ظهر امروز جمعه درباره آخرین وضعیت راه‌های استان افزود : در هر سه محور اصلی مازندران به تهران شاهد ترافیک پرحجم هستیم و در برخی نقاط از محورهای هراز و چالوس ترافیک سنگین است.

    وی توضیح داد : در جاده هراز ترافیک پرحجم گزارش شده و در برخی مناطق ترافیک منجر به توقف موقت خودروها شده است. در حال حاضر کیلومتر 15 جاده هراز در مسیر شمال-جنوب یک ترافیک ایستگاهی در محدوده‌ای 500 متری داریم که با توجه به افزایش تعداد خودروها از ساعات آتی پیش‌بینی می‌شود ترافیک‌های سنگین در این محور بیشتر شود.

    سرهنگ عبادی گفت : ترافیک محور چالوس نیز پرحجم است و در محدوده شهر مرزن‌آباد شاهد ترافیک سنگین به طول حدود 500 متر هستیم. محور سوادکوه گره ترافیکی ندارد، اما تردد در آن پرحجم است.

    سرپرست پلیس راه مازندران درباره شرایط ترافیکی محور کیاسر نیز اظهار داشت : در حال حاضر ترافیک در محور کیاسر از سمت ساری به سمت ییلاقات پرحجم است ، اما از حدود ساعت 15 با توجه به بازگشت مسافران از ییلاقات و عرصه‌های طبیعی به سمت ساری، مسیر ترافیک به سمت شمال تغییر می‌کند. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که از میدان تاکام به سمت ساری ترافیک پرحجمی را مانند هفته‌های گذشته شاهد باشیم.

    سرهنگ عبادی به مسافرانی که در استان حضور دارند یا افرادی که به ییلاقات رفته‌اند پیشنهاد کرد تا سفر خود را به ساعات پایانی روز و امشب موکول نکنند و زمان‌بندی درست سفر طوری برنامه‌ریزی داشته باشند که کمتر در ترافیک بمانند.

    این مسئول خاطرنشان کرد: از بهمن پارسال طرح یک طرفه شدن محورهای شمال به سمت تهران در روزهای پایان هفته لغو شده و مسافران امیدی به یک طفه شدن این محورها در ساعات پایانی شب نداشته باشند.

    وی از در حال اجرا بودن ممنوعیت‌های کرونایی در ورودی‌های مازندران نیز خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته 171 دستگاه خودرو که بدون مجوز وارد استان شده بودند اعمال قانون شدند و 371 دستگاه هم برگشت داده شد.

    به گفته عبادی در مجموع از ابتدای سال تا امروز 34 هزار و 667 خودرو اعمال قانون و 12 هزار و 193 خودرو هم بازگردانده شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط