فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین پیکاپ تویوتا تاکوما مدل سال ۲۰۲۲ تولید شد

عصر خودرو- تاکوما ۲۰۲۲ پیکاپی جدید از تویوتا است که برای آفرودبازان حرفه ای تولید شده است.

جدیدترین پیکاپ تویوتا تاکوما مدل سال ۲۰۲۲ تولید شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹:۰۰
  • جدیدترین پیکاپ تویوتا تاکوما مدل سال 2022 تولید شد
  • جدیدترین پیکاپ تویوتا تاکوما مدل سال 2022 تولید شد
  • جدیدترین پیکاپ تویوتا تاکوما مدل سال 2022 تولید شد
  • جدیدترین پیکاپ تویوتا تاکوما مدل سال 2022 تولید شد
  • جدیدترین پیکاپ تویوتا تاکوما مدل سال 2022 تولید شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تاکوما 2022 پیکاپی جدید از تویوتا  است که برای آفرودبازان حرفه ای تولید شده است. این پیکاپ فضای داخلی کوچکی در مقایسه با سایر پیکاپ های سایز متوسط ​​دارد. در حالی که این تنها پیکاپی است که با گیربکس دستی ارائه می‌دهد،  البته انتخاب گیربکس اتوماتیک شش سرعته اختیاری است اما چهار سیلندر پر قدرت و عملکردی است که  270 اسب بخار تولید می کند.

تاکوما توسط تویوتا با قابلیت بالایی پشتیبانی می‌شود و مدل‌های بهینه سازی شده آن در جاده توانایی بالایی دارند. از گل و لای به خوبی عبور می کند، دارای سیستم تعلیق انعطاف پذیر و تجهیزات ناهمواری است که به حفظ اعتبار آن در کنار پیکاپ هایی مانند جیپ رانگلر و همتای پیکاپ خود گلادیاتور کمک می‌کند. تاکوما 2022 به اندازه جیپ‌ها قابل تنظیم نیست و به خوبی Chevy Colorado و GMC Canyon رانندگی نمی‌کند، اما Taco سخت و همراه با فناوری استاندارد بالایی است.

مدل‌ها تاکوما برای سال مدل 2022 حتی بالاتر از نسل فعلی می‌روند. نسخه Trail و TRD Pro اکنون هر دو در عقب نیم اینچ بلندتر و در جلو به ترتیب 1.1 و 1.5 اینچ بلندتر قرار می‌گیرند. مزیت ارتفاع به هر پیکاپ باعث می‌شود زاویه برخورد، شکنندگی و خروج بهتری داشته باشد که رانندگی در زمین‌های ناهموار را راحت‌تر از قبل کند. TRD Pro رنگ وحشی و منحصر به فرد Electric Lime را افزوده و نسخه Trail هم اکنون می‌تواند در Lunar Rock (که قبلاً محدود به مدل‌های TRD Pro بود) پوشش داده شود.

برجسته‌ترین به روزرسانی‌های نسخه Trail Edition رینگ‌های 16 اینچی برنز و همچنین حروف برنز در جلو پنجره آن است. TRD Pro اکنون با آرم برجسته "TRD Pro" در عقب بیشتر متمایز می‌شود و همچنین گرافیک‌های جدیدی نیز وجود دارد.

تویوتا هنوز قیمت تاکوما 2022 را منتشر نکرده است، اما احتمالاً در اواخر تابستان امسال نزدیک به تاریخ فروش پیکاپ اعلام خواهد شد. از آنجا که انتظار ما فقط افزایش جزئی در هزینه هر تریم است، هنوز هم می‌توانیم کابین خدمه TRD Off-Road (دو کابین) را پیشنهاد دهیم. به صورت استاندارد با قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود و ما می‌توانیم از نوع چهار چرخ متحرک اختیاری استفاده کنیم.

می‌توان موتور پایه چهار سیلندر را سفارش دارد و به گزینه قدرتمندتر V-6 ارتقا داد. در حالی که عدم انتخاب گیربکس اتوماتیک به معنای از دست دادن گزینه‌های خاصی است، اما آفرودسواران ترجیح می‌دهند خودشان دنده تعویض کنند. هنوز هم، هر مدل دارای چرخ‌های 16 اینچی، گلگیر‌های بیش از حد محکم، کمک‌های راننده قدرتی و سیستم سرگرمی با Apple CarPlay، Android Auto و یک نقطه اتصال Wi-Fi مبتنی بر اشتراک است. ما همچنین می‌توان بسته فناوری را با گزینه‌هایی انتخاب کرد که نور جلو به روز با LED و همچنین نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و سنسور‌های پارک را به ارمغان می آورد.

موتور V-6 اختیاری Tacoma عملکرد مناسب و بکسل را فراهم می‌کند، اما چهار سیلندر پایه کم قدرت است و بهتر است از آن اجتناب شود. همچنین توصیه می‌ شود که از جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک با هر دو موتور استفاده کرد.

مدل‌های TRD Sport و Limited به رانندگی در شهر گرایش دارند، در حالی که نسخه‌های TRD آفرود و TRD Pro به دنبال مسیر‌های خشن‌تر هستند. هنوز هم هیچ یک از این انتخاب‌ها سریع نیستند. دور از انتخاب اول برای کیفیت سواری و هندلینگ، Tacoma می‌تواند به راحتی مسیر‌ها یا جاده‌های خشن را پشت سر بگذارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم