فونیکسریمکسبهتام

کارما GSe-۶ مدل ۲۰۲۱؛ ترکیبی از یک سدان مجلل و تمام الکتریکی

عصر خودرو-کارما ۲۰۲۱ ترکیبی از یک سدان زیبا، مجلل و تمام الکتریکی است که دامنه رانندگی آن بیش از ۴۸۲ کیلومتر خواهد بود.

کارما GSe-۶ مدل ۲۰۲۱؛ ترکیبی از یک سدان مجلل و تمام الکتریکی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶:۰۰
  • کارما GSe-6 مدل 2021؛ ترکیبی از یک سدان مجلل و تمام الکتریکی
  • کارما GSe-6 مدل 2021؛ ترکیبی از یک سدان مجلل و تمام الکتریکی
  • کارما GSe-6 مدل 2021؛ ترکیبی از یک سدان مجلل و تمام الکتریکی
  • کارما GSe-6 مدل 2021؛ ترکیبی از یک سدان مجلل و تمام الکتریکی
  • کارما GSe-6 مدل 2021؛ ترکیبی از یک سدان مجلل و تمام الکتریکی

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارما 2021 ترکیبی از یک سدان زیبا و مجلل است که با سه پیشرانه ارائه می شود. GS-6 از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین بهره می‌برد، Revero GT پیش رو نیز یک پلاگین هیبریدی دارد که شرکت ادعا می‌کند عملکرد بسیار بیشتری از GS-6 ارائه می‌دهد.

سومین عضو خانواده کارما GSe-6 تمام الکتریکی است که دامنه ادعای رانندگی آن بیش از 482 کیلومتر خواهد بود. هر سه مدل کارما از یک پیکربندی چهار صندلی در یک فاصله محوری طولانی برخوردار هستند که با بار‌های لوکس در اندازه کامل مانند آئودی A8 و مرسدس بنز کلاس S همسو است اما ابعاد کلی سه کارما مشابه سدان‌های اسپرت ​​سایز متوسط ​​مانند BMW سری 8 گرن کوپه و پورشه پانامرا است.

کارما کابین آن‌ها را با مواد پیشرفته و گزینه‌های سفارشی و همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های محبوب و پیشرفته تجلیل می‌کند. سیستم هیبریدی GS-6 توانی معادل 536 اسب بخار تولید می‌کند و دارای برد الکتریکی دارای رتبه EPA تا 100 کیلومتر است. پیش بینی می‌شود که موتور چهار چرخ متحرک Revero GT بیش از 1100 اسب داشته باشد، اما اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده است.

کارما Automotive، در کالیفرنیا مستقر است و به دنبال جذاب کردن نمونه کار‌ها با یک خودرو برای مخاطبان بیشتری است. به همین منظور، 2021 GS-6 را به عنوان نسخه مقرون به صرفه ای از Revero معرفی کرده است.  کارما همچنین یک مدل الکتریکی خالص، GSe-6 را در سه ماهه چهارم سال 2021 ارائه خواهد کرد.

هر GS-6 از یک پیشرانه پلاگین هیبریدی بهره می‌برد که از یک موتور 1.5 سیلندر توربو شارژ شده 1.5 لیتری توربو استفاده می‌کند که اساساً به عنوان یک ژنراتور برای موتور‌های الکتریکی دوگانه عمل می‌کند. آن‌ها خروجی ترکیبی 536 اسب بخار و 550 پوند فوت گشتاور تولید می‌کنند.

کارما می‌گوید این تنظیمات به سدان اجازه می‌دهد تا در 4.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد.  GS-6 Sport گران قیمت از 74 پوند فوت گشتاور اضافی و تنظیم متفاوت بهره می‌برد که زمان ادعا شده صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را به 3.9 ثانیه کاهش می‌دهد.

مجموعه‌ای از چرخ‌های 21 اینچی استاندارد و 22 اینچی اختیاری هستند. ما اطلاعات فنی زیادی در مورد GSe-6 یا Revero GT آینده نداریم، اما کارما می‌گوید این پیشرانه چهار چرخ محرک و بیش از 1100 اسب بخار قدرت خواهد داشت. بر اساس برآورد‌های دولت، کسانی که گزینه بزرگتر چرخ 22 اینچی را در GS-6 یا Revero GT انتخاب کنند، نرخ MPGe کمتری را مشاهده می‌کنند

در داخل، کارما GS-6 و Revero GT طراحی و چیدمان مشابه Fisker Karma اصلی را دارند که بیش از یک دهه پیش به نمایش درآمد. با این حال، نسخه‌های جدید دارای ویژگی‌های مدرن تری  مانند یک پشت آمپری کاملاً دیجیتالی هستند. کابین هنوز هم به زیبایی با سطوح چرمی دوخته شده و با مواد غنی شامل فیبر‌های چوب یا کربن منصوب شده است.

نکته‌ای که در فضای داخلی این سدان غیرمعمول است، پیکربندی استاندارد چهار صندلی آن است، در هر طرف مسافران با یک کنسول مرکزی که طول زیادی را شامل می‌شود، از هم جدا می‌شوند. در زیر این تونل بسته باتری اتومبیل قرار دارد و بالای آن چمدان‌ها، محفظه‌های ذخیره سازی و کلید‌های پنجره برای افراد در هر دو ردیف قرار دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو