فونیکسریمکسبهتام

بعد از ۶ سال تلاش

چانگان از قوای محرکه هیبریدی خود رونمایی کرد

عصر خودرو- موتور چانگان که با برند بلو کُر [هسته آبی] معروف است از «قوای محرکه دوگانه هوشمند» خود بعد از ۶ سال طراحی و آزمایش رونمایی کرد.

چانگان از قوای محرکه هیبریدی خود رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، قوای محرکه دوگانه هوشمند یا iDD مخفف intelligent Dual Drive در نمایشگاه خودروی شهر چونچینگ [محل ساختمان مرکزی و کارخانه های چانگان] در مرکز نمایشگاه ملی یوالای Yuelai National Expo Center  به نمایش درآمد.

    این خودروساز دولتی در چین بدون هیچ عجله و شتابی روی طراحی خودروهای هیبریدی کار کرد و با تست های مختلف به تدریج بر مشکلات و معضلات فنی آن فائق آمد.

    چانگان باور دارد که قوای محرکه هیبریدی این شرکت که یک سامانه دوگانه برقی-بنزینی هوشمند است همه نیازهای مشتری را برآورده می کند و برای «همه سرعت ها»،‌ «همه سناریوها»، «همه دماها»، «در هر زمان» مناسب است.

    به گفته ی این خودروساز چینی، این قوای محرکه کیفیت بالا را در همه شرایط تضمین می کند هم در شروع و در سرعت پایین، هم در هنگام سبقت گرفتن و حتی در بالاترین سرعت حین مسابقه کیفیت یکنواخت و تضمین شده دارد.

    علاوه بر این چانگان می گوید این قوای محرکه هم در شهر و ترافیک کیفیت بالایی دارد هم در مسافرت های طولانی. مصرف بنزین آن در هر 100 کیلومتر 5 لیتر است و زمانی که در حالت «فقط برقی» قرار دارد 130 کیلومتر را به راحتی می پیماید.

    به بیانی دیگر با هر بار شارژ کامل و با یک باک بنزین این قوای محرکه می تواند خود را 1100 کیلومتر راه ببرد.

    موتور هیبریدی iDD‌ از برند بلو کُر Blue Core متعلق به کمپانی خودروسازی چانگان عملکردی ایمن و ثابت در دماهای بسیار بالا و بسیار پایین دارد.

    یکی از مهمترین ویژگی های این قوای محرکه هیبریدی امکان آپ دیت کردن [روزآمدی] نرم افزاری اینترنتی آن است و مشتریان بدون مراجعه به نمایندگی و از طریق اینترنت [مثل اپلیکیشن های موبایلی] آخرین تغییرات و بهبودها را دریافت می کنند.

    چانگان در فیلیپن چند محصول خود را از جمله آلسوین Alsvin، ایدوی برقی 460، سی اس 35 پلاس، سی اس 75 پلاس و سی اس 95 عرضه کرده است.

    در حال حاضر هدایت چانگان برعهده خانم Ma. Fe Perez-Agudo است که هدایت کمپانی هیوندایی آسیا Hyundai Asia Resources Inc. (HARI) را نیز برعهده دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو