فونیکسریمکسبهتام

تایر خودرو از شنبه روی تابلوی بورس کالا می رود

عصر خودرو- بازار فرعی بورس کالای ایران شنبه ۲۲ خرداد ماه برای نخستین بار میزبان عرضه ۱۲۰۰ تن تایر خودرو شرکت لاستیک بارز کردستان و ۳۵۰ تن تایر خودرو گروه صنعتی بارز خواهد بود.

تایر خودرو از شنبه روی تابلوی بورس کالا می رود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از کالاخبر،  قیمت پایه تایر خودرو شرکت لاستیک بارز کردستان 596 هزار و 897 ریال به ازای هر کیلوگرم و قیمت پایه تایر خودرو گروه صنعتی بارز 583 هزار و 315 ریال اعلام شده است.

    گفتنی است هر بسته 6001 کیلوگرمی از محموله لاستیک های شرکت لاستیک بارز کردستان شامل 760 حلقه تایر سواری و suv است. بدین ترتیب در روز شنبه 152 هزار حلقه تایر خودرو این شرکت روی تابلو معاملات می رود.

    از سوی دیگر هر بسته 7075 کیلوگرمی از محموله لاستیک گروه صنعتی بارز نیز معادل 800 حلقه تایر سواری و suv بوده که بدین ترتیب در روز 22 خرداد درمجموع 39 هزار و 600 حلقه تایر در بورس عرضه می شود.

    تعهد شستا در مسیر شفافیت

    به تازگی محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شستا در خصوص پذیرش تایر در بورس کالا گفته بود: با پذیرش و عرضه تایر خودرو بارز کرمان و تایر بارز کردستان به عنوان زیر مجموعه های شستا در بورس کالای ایران، تعهد شستا به ذی‌نفعان و سهام‌داران در مسیر شفافیت و سودآوری ادامه پیدا می کند.

    مهدی فکری، مدیرعامل گروه صنعتی بارز (سهامی عام) نیز بیان داشت که با عنایت به اینکه گروه صنعتی بارز به عنوان بزرگترین تولید کننده تایر در کشور، موفق به اخذ مجوز عرضه تایر در شرکت بورس کالای ایران شده است، لذا در راستای شفافیت هرچه بیشتر و سهولت امر، فعالان محترم و متقاضیان گرامی می‌توانند از این به بعد، جهت خرید تایر به صورت مستقیم به بورس کالای ایران مراجعه نمایند.

    براین اساس تایر یک گام به حذف واسطه ها نزدیک تر شد و به عقیده مصطفی تنها، سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران، به‌طور قطع این تجربه نخست برای فعالان این حوزه بوده و در صورت موفقیت و کسب دستاوردهایی همچون حذف دلالان و واسطه گران از بازار می‌تواند سایر شرکت‌ها را برای حضور در بورس کالا تشویق کند.

     

    خرید آنلاین انواع لاستیک با نرخ شرکتی و دولتی به همراه بالانس و نصب در محل - هایپرتایر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط