فونیکسریمکسبهتام

لکسوس ۲۰۲۲ NX به زودی رونمایی خواهد شد

عصر خودرو- شاسی بلند جدید لکسوس با ظاهر و نام جدید به زودی رونمایی خواهد شد.

لکسوس ۲۰۲۲ NX به زودی رونمایی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  لکسوس تأیید کرده است که NX جدیدی برای سال 2022 عرضه می‌شود و اولین نمایش آن 11 ژوئن خواهد بود. یک عکس تیزری با تنظیمات جالب توجه از این خودرو منتشر شده است که چراغ عقب با یک نوار LED تمام عرض را نشان می‌دهد. NX جدید احتمالاً در نسخه‌های NX250، NX350 و NX350h ارائه می‌شود.

    پیش از اولین حضور 2022 NX در 11 ژوئن، می‌توانیم ببینیم که این خودرو دارای تنظیمات چراغ عقب با یک نوار نور LED تمام عرض و یک اسکریپت لکسوس در پشت درب عقب است که به نظر می‌رسد با یک مدل جدید همراه باشد.  قبلاً عکس‌های جاسوسی از NX جدید دیده ایم که نمایی شبیه ماشین فعلی را نشان می‌دهد.

    در گذشته عکس هایی از این خودرو جدید منتشر شده بود که نشان می داد استایل ظاهری خودرو چندان اختلافی با مدل‌های فعلی ندارد اما برخی تغییرات کاملا چشم گیر بوده اند، به طور مثال چرا‌غ‌های روزتاب LED در کاسه چراغ‌های اصلی ادغام شده اند تا ظاهر یکپارچه‌تری به نمای جلو بدهند. جلو پنجره دوکی شکل لکسوس، در ابعادی بزرگتر از قبل و با الگوی جدید شبکه خطوط، جلب توجه می‌کند.

    اکنون فکر می‌کنیم برخی تغییرات بزرگتر در داخل دیده می‌شود، زیرا فضای داخلی ماشین فعلی قدمت دارد، به ویژه امیدواریم که لکسوس صفحه لمسی سرگرمی ای را کنترل کند که صفحه نمایش مرکزی را به نفع نمایشگر لمسی مدرن‌تر کنترل می‌کند.

    علائم تجاری حاکی از آن است که مجموعه NX شامل یک مدل NX250 خواهد بود که احتمالاً از یک موتور چهار خطی 2.5 لیتری و یک NX350 با احتمال 3.5 لیتر V-6 مجهز می‌شود. نسخه هیبریدی احتمالاً ادامه خواهد داشت، با مشخصات NX350h نشان می‌دهد که می‌تواند از پیشرانه پلاگین هیبریدی 302 اسب بخار RAV4 Prime استفاده کند.

    به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین تغییر ایجاد شده در طراحی بیرونی NX جدید، شکل جدید چراغ‌های عقب آن باشد که به شکل یک لایت بار طولانی درآمده اند. سر اگزوز‌های فیک و هواکش‌های مصنوعی هم سعی بر خشن‌تر نشان دادن NX جدید از این نما دارند. هفته آینده بیشتر خواهیم آموخت، زیرا NX اولین نمایش خود را از 11 ژوئن ساعت 23 در وب سایت لکسوس آغاز خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو