فونیکسریمکسبهتام

کیا K۵ ۲۰۲۲ پس از اولین رونمایی، با امکانات جدید معرفی شد

عصر خودرو- پس از اولین نمایش کیا K۵ در آمریکا، اکنون این خودرو با امکانات جدید وارد دومین سال حضور خود در بازار می‌شود.

کیا K۵ ۲۰۲۲ پس از اولین رونمایی، با امکانات جدید معرفی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  تقریباً 12 ماه پس از اولین نمایش کیا K5 در آمریکا، اکنون این خودرو جدید وارد دومین سال حضور خود در بازار می‌شود. قیمت 2022 K5 برای مدل پایه LX FWD حدود 23، 690 دلار است، در حالی که رده بالای GT FWD از 31.090 دلار شروع می‌شود. به روز رسانی‌های کوچکی به همراه یک بسته تجهیزات جدید وجود دارد.

اول از همه، 2022 K5 نشان جدید مارک را دریافت می‌کند که در ژانویه  امسال رونمایی شد. کاپوت سدان را در محلی که در بالای مشبک رادیاتور قرار می‌گیرد، تزئین می‌کند. مکان آرم نسبت به سال اول عرضه در بازار بدون تغییر باقی مانده است، اگرچه شکل و اندازه آن متفاوت است.

بسته ویژگی‌های جدید برای مدل 2022 شامل مانیتور فراگیر، شارژر‌های بی سیم اضافی و سیستم ناوبری استاندارد در گرید‌های GT-Line، EX و GT است. مطمئناً مهمترین عضو جدید مجموعه GT-Line AWD Premium است که به سانروف پانوراما، فرمان گرم شده، چراغ‌های جلوی LED و ویژگی‌های جدید کمک راننده در بالای تجهیزات GT-Line AWD افزوده است.

Kia K 5 دارای یک کابین تمیز و جادار است که هم برای سرنشینان جلو و هم عقب راحت است. Kia K 5 دارای دو صفحه لمسی در دسترس است: یک واحد استاندارد 8.0 اینچی و صفحه نمایش 10.3 اینچی اختیاری؛ GT-Line مورد آزمایش از صفحه نمایش 8.0 اینچی استاندارد و کوچکتر برخوردار است.

موتور‌های موجود برای مدل 2022 از سال 2021 انتقال یافته و شامل یک ترکیب تمام توربو با سیستم چهار چرخ محرک اختیاری است. توربو کوچک 1.6 لیتری دارای 180 اسب بخار قدرت (134 کیلووات) و 195 پوند فوت (264 نیوتن متر) است، در حالی که 2.5 توربو 290 اسب بخار (216 کیلووات) و 311 پوند فوت (422 نیوتن متر) تولید می‌کند. هر دو موتور به صورت استاندارد با هشت سرعت اتوماتیک جفت می‌شوند.

در بخش ایمنی نیز می‌توان به مواردی مانند ترمز اضطراری اتوماتیک جلو به عنوان آپشن استاندارد، نوربالای اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده به عنوان آپشن استاندارد، هشدار برخورد از جلو و عقب، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی در حالت آپشن و ... اشاره کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو