فونیکسریمکسبهتام

تابستان داغ بازار خودرو با ورود شرکت خاص

عصر خودرو- ماموت خودرو پس از مدت‌ها سکوت، شرکت مکث موتور را جهت تولید و ارایه محصولات آسیایی و چینی خود معرفی کرد.

تابستان داغ بازار خودرو با ورود شرکت خاص
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، طبق اطلاعات واصله، شرکت مکث موتور به عنوان زیرمجموعه ماموت خودرو نماینده رسمی فولکس واگن آلمان با هدف توسعه بازار و پاسخ به تقاضای طیف گسترده‌تری از هم‌وطنان قرار است در همکاری با تولیدکنندگان برتر و کیفی‌ساز آسیایی و چینی، در کلاس‌های متنوع خودرویی به تولید و عرضه خودرو اقدام کند.

    بر همین اساس اولین محصول این شرکت یک پیکاپ دو دیفرانسیل با شاسی مستقل و قفل دیفرانسیل مکانیکی خواهد بود که با نشان و لوگوی اختصاصی مکث موتور به بازار کشور وارد می‌شود. گمانه‌زنی‌ها از این حکایت دارد که قلب تپنده این پیکاپ نسل جدید موتور 2 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است که 204 اسب بخار توان و 280 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

    طبق اطلاعات شرکت مادر، فاصله‌ محورهای عرضی و طولی این خودرو بسیار مناسب بوده و هندلینگ خوبی را موجب می‌شود. ماموت خودرو که اعتبار خود را مدیون رعایت استانداردهای برتر جهانی، توجه به نیاز مشتریان، خدمات پس از فروش مناسب و اجرای تعهدات است توانست در شرایط اخیر بازار خودروی کشور همچنان نمایندگی غول خودروسازی جهان، فولکس واگن را حفظ کند.

    باتوجه به اخباری که در این مدت از پیکاپ تولیدی مکث موتور به جراید رسیده و سابقه شرکت ماموت خودرو به نظر می‌رسد قرار است مکث موتور وجه تمایز و جسارت خود را نشان داده و با یک خودروی خاص تابستانی داغ را برای حوزه خودرو رقم بزند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط