فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل عنوان کرد:

بهمن دیزل اِسنا و سیباموتور مکمل یکدیگر هستند

عصر خودرو- محمدی در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر تقسیم مسئولیت ۳ شرکت سیباموتور، اسنا و بهمن دیزل که هر ۳ زیرمجموعه‌های گروه بهمن هستند و هر ۳ در حوزه تولید خودروهایی تجاری فعالیت می‌کنند گفت: گروه بهمن شرکت سیبا موتور، خودروسازی اِسنا و شرکت بهمن دیزل را در حوزه تولید خودروهای تجاری در کشور دارد ولی رنج محصولاتی که هر شرکت تولید می‌کند متفاوت است.

بهمن دیزل اِسنا و سیباموتور مکمل یکدیگر هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، محمد محمدی در ادامه افزود: بهمن دیزل در حوزه تولید خودروهای باری با برند شیلر و ایسوزو فعالیت می‌کند، از سوی دیگر اسنا سابقه بسیار درخشانی در خصوص تولید خودروهای حمل‌ونقل شهری(ون و اتوبوس بی آر تی) دارد و شرکت سیباموتور نیز به‌صورت تخصصی در حوزه حمل و نقل باری کشور فعالیت دارد.  با ورد اِسنا به گروه بهمن، تولید خودروهای مسافری در این گروه انجام خواهد شد و در مرحله اول رویکرد ما تولید خودروهای حمل‌ونقل شهری است. از آنجا که اسنا سابقه خوبی در حمل و نقل مسافری در کشور دارد، می‌تواند در تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری نقش خوبی را در آنجا ایفا کند. همچنین این شرکت سابقه قابل‌توجهی در خصوص تولید خودروهای دو کابین (بی آر تی) دارد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، در سال جاری محصولات اسنا وارد سیستم حمل‌ونقل کشور خواهند شد. سیباموتور نیز که مختص تولید خودروهای حل و نقل باری است و با برند خاصی کار می‌کند. در کل سعی بر این است که این سه شرکت در هیچ نقطه‌ای هم‌پوشانی نداشته باشند و تنوع محصولات به صورتی تقسیم شود تا هر 3 شرکت مکمل هم باشند و لازم به ذکر است که برنامه‌ریزی کاری این مجموعه‌ها توسط خود گروه بهمن انجام می‌شود.

    وی همچنین در تکمیل پاسخ یک سؤال دیگر در مورد ورود احتمالی بهمن دیزل به حوزه تولید کشنده و خودروهای باری بزرگ‌تر در سال جدید پاسخ داد: در برنامه توسعه این شرکت که توسط گروه بهمن تنظیم شده در سال جاری تولید محصولات دوبرابر خواهد شد و در همکاری با پارتنر جدید که در ابتدای صحبت هم به آن اشاره کردیم، قرار است دو خودرو(یک خودرو نیمه‌سنگین هشت تن و یک کشنده) سبد محصولات این شرکت را گسترده‌تر کند. وی همچنین افزود: هر دو این خودروها در حال انجام تست‌های استاندارد هستند و در نیمه دوم سال تولید این دو محصول آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط