فونیکسریمکسبهتام

توقیف ۲۵۰ کامیون در شب های قدر

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب بیست‌وسوم

عصر خودرو- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ساعتی و اعمال قانون ۲۵۰ دستگاه کامیون در دو شب قدر خبر داد.

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب بیست‌وسوم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی همه‌خانی با بیان اینکه طرح کامیون ممنوع ویژه شب های قدر در تهران اجرا شده و امشب نیز ادامه دارد، گفت: در اجرای این طرح با کامیون های متخلف برخورد قانونی صورت می پذیرد.

    وی ادامه داد: طرح ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب قدر  طبق اطلاعیه ای که از قبل صادر شده بود امشب نیز در تهران ادامه دارد و از ورود کامیون ها به سطح شهر تهران جلوگیری بعمل خواهد آمد.

    همه خانی افزود: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و در اولین شب اجرای طرح، 200 کامیون به شکل ساعتی توقیف شده و ضمن اعمال قانون از ورود آنها به سطح شهر تهران جلوگیری شد.


    وی ادامه داد: همچنین در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب دوم اجرای طرح نیز ، 50 کامیون نیز به شکل ساعتی متوقف و ضمن اعمال قانون از ورود آنها به سطح شهر تهران ممانعت شد.
    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این طرح امشب نیز مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد و همکاران بنده که در اطراف رینگ خروجی تهران مستقرند، از ورود کامیون ها به سطح شهر تهران جلوگیری خواهند کرد.

    همه خانی تصریح کرد: اجرای این طرح تا 4 صبح ادامه خواهد داشت و کامیون ها تا این ساعت اجازه ورود به شهر تهران را نخواهند داشت.


    وی به دلایل اجرای این طرح در سه شب ماه رمضان هم اشاره کرد و گفت : از جمله دلایل اجرای این ممنوعیت در این سه شب بخاطر ایجاد امنیت شب زنده داران و مومنین روزه داری است که در مراسمات احیا شرف حضور دارند و با توجه به تخلفات حادثه سازی که از سوی برخی رانندگان کامیون ها روی می دهد و تاریکی هوا اجرای این طرح ضروری است.


    وی از رانندگان کامیون خواست از ورود به سطح شهر تهران در اجرای این طرح جدا خودداری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو