فونیکسریمکسبهتام

معرفی پرکاربردترین خودرو‌های تولیدی در دنیا+ تصاویر

عصر خودرو- در این گزارش چند مورد از کارآمدترین خودرو‌های بنزین سوز را که می‌توانید خریداری کنید، معرفی کرده ایم.

معرفی پرکاربردترین خودرو‌های تولیدی در دنیا+ تصاویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی رغم پیشرفت مستمر در فناوری هیبریدی و اتومبیل‌های الکتریکی، موتورهای احتراق داخلی به سبک قدیمی هنوز در حال تولید هستند. در حقیقت، اتومبیل‌های مقرون به صرفه، کم مصرف و بنزینی هنوز بیش از اتومبیل‌های برقی در حال تردد در جاده ها هستند.

    برای کسانی که می‌خواهند بیشتر پول خود را برای ماجراجویی و کمتر برای سوخت‌های فسیلی صرف کنند، بدون اینکه پول زیادی برای یک وسیله نقلیه هیبریدی یا الکتریکی صرف کنند، خودرو های بنزینی گزینه خوبی است. در این گزارش چند مورد از کارآمدترین مدل‌های بنزین سوز را که می‌توانید  خریداری کنید،معرفی کرده ایم.

    فولکس واگن گلف 2021

    فولکس واگن گلف 2021 خودرویی سرگرم کننده حین رانندگی، مقرون به صرفه و کم مصرف است. کارآمدترین گلف دارای یک گیربکس چهار خطی توربوشارژ 147 اسب بخار و یک جعبه دنده شش سرعته دستی است.این خودرو جادار با صندلی‌های عقب تا شونده است.

    قیمت پایه: 24، 190 دلار
    اسب بخار: 147 اسب بخار

    2021 هوندا آکورد

    هوندا آکورد با چهار سیلندر توربوشارژ 192 اسب بخار و CVT ارائه می‌شود. این ارزانترین لیست خودرو موجود نیست، اما در عین حال بسیار جادار است، موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) آن را به عنوان Top Safety Pick + برای سال 2021 معرفی کرد. این خودرو از  قیمت  37 هزار و 195 دلار شروع می‌شود.

    قیمت پایه: 25965 دلار
    اسب بخار: 192 اسب بخار

    شورولت Spark 2021

    شورولت اسپارک دارای قیمتی کمتر از 15 هزار دلار قیمت اولیه است که ارزان‌ترین اتومبیل جدید فروخته شده در ایالات متحده برای سال 2021 است. این چهار سیلندر 98 اسب بخاری با جعبه دنده CVT ارائه می شود. Spark با استفاده از مخزن سوخت 9 گالنی خود می تواند تا حداکثر 477 کیلومتر بر ساعت را طی کند.

    قیمت پایه: 14، 395 دلار
    اسب بخار: 98 اسب بخار

    فولکس واگن جتا 2021

    اگر صندوق عقب را به یک خودرو هاچ بک ترجیح می‌دهید، فولکس واگن جتا گزینه مناسبی است که قیمت آن از 4 هزار و 200 دلار شروع می‌شود. مانند گلف، جتا با چهار سیلندر توربو 147 اسب بخاری و جعبه دنده دستی شش سرعته ارائه می‌شود. این خودرو صرفه جویی خوبی در مصرف سوخت بهتر و مخزن بزرگتر سوخت  دارد، به این معنی که شما با یک مخزن بنزین می توانید 37 کیلومتر بپیمایید. طبق EPA، جتا در بزرگراه نسبت به مزدا 3 دارای برتری 5 کیلوگرم در ساعت است و همچنین نسبت به نیسان سنترا که کمی گران‌تر است، مصرف سوخت بالاتری دارد.

    قیمت پایه: 19، 990 دلار
    اسب بخار: 147 اسب بخار

    کیا فورته 2021

    کیا فورته در بین برند‌های کوچک کره‌ای قرار دارد. این پیشرانه دارای چرخ جلو بوده و مجهز به یک موتور چهار خطی 147 اسب بخاری است.  گیربکس CVT موجود در این خودرو در مصرف گاز صرفه جویی می‌کند. به خصوص در بزرگراه بسیار خوب است، صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی استاندارد است.

    قیمت پایه: 18، 885 دلار
    اسب بخار: 147 اسب بخار

    نیسان ورسا 2021

    ورسا سال گذشته دوباره طراحی شد و بسیار پیشرفت کرده است. بهتر از قبل سواری می دهد و یک صفحه لمسی بزرگتر 7.0 اینچی هم اکنون استاندارد است. Versa از ویژگی‌های شگفت انگیز برای قیمت خود مانند تشخیص عابر پیاده، پرتو‌های اتوماتیک و ترمز اضطراری خودکار، همه استاندارد است. این قدم بزرگی جلوتر از مدلی است که جایگزین آن می‌شود و حتی گرانترین مدل Versa SR نیز با قیمتی قابل احترام 19، 340 دلار آغاز می‌شود.

    قیمت پایه: 15930 دلار
    اسب بخار: 122 اسب بخار

    تویوتا کرولا هاچ بک 2021

    تویوتا کرولا هاچ بک صرفه جویی خوبی در مصرف سوخت دارد و بسیار مقرون به صرفه است.این مدل سفارشی بر پایه تریم SE CVT بنا شده و تا چند ماه دیگر عرضه خواهد شد. کرولای سفارشی دارای کیت بدنه متشکل از اسپلیتر جلوی اسپورت، رکاب‌های جانبی، اسپویلر سقف مشکی و تزئینات جدید سپر عقب می‌باشد. نشان‌های ویژه و رینگ‌های 18 اینچی مشکی نیز جزو این ویژگی‌ها هستند.

    قیمت پایه: 20، 245 دلار
    اسب بخار: 169 اسب بخار

    هوندا سیویک سدان 2021

    Civic مجهز به توربوشارژ 1.5 لیتری چهار خطی و CVT است. مهمترین تغییر سیویک جدید را باید حذف جعبه‌دنده دستی دانست. این جعبه‌دنده شش سرعته پیش از این در تریم‌های اسپرت و LX قابل انتخاب بود، ولی از سال 2021 تنها جعبه‌دنده CVT برای هوندا سیویک عرضه خواهد شد.

    غیر از حذف جعبه‌دنده دستی، هوندا قیمت سیویک را نیز افزایش داده بدین معنا که سیویک سدان LX به عنوان تریم پایه این خودرو اکنون با رقم 21,050 دلار به فروش می­‌رسد یعنی 500 دلار گران‌تر از مدل مشابه در سال 2020. همین میزان افزایش قیمت شامل تریم‌های EX و تورینگ هم شده ضمن این‌که تریم اسپرت 600 دلار گران‌تر از قبل بوده، ولی از سوی دیگر در تریم EX-L شاهد کاهش قیمت 500 دلاری هستیم.

    قیمت پایه: 20، 480 دلار
    اسب بخار: 174 اسب بخار

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو