فونیکسریمکسبهتام

تیگو ۷ سمبل ارتقاء کیفی محصولات مدیران خودرو

عصر خودرو- تیگو۷ لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو میباشد به نوعی محصولی ساختارشکن میباشد که با موفقیت خود زمینه را برای حضور دیگر خودروهای لوکس چینی در بازار ایجاد کرد.

تیگو ۷ سمبل ارتقاء کیفی محصولات مدیران خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تابستان سال 1396 در مراسمی پر صدا مدیران خودرو شاسی بلند لوکس خود با نام تیگو7 را به بازار عرضه کرد ، شاسی بلندی که در آن زمان  با  قیمت نزدیک به برخی خودروهای وارداتی رونمایی شد و از دید برخی کارشناسان ریسکی بزرگ بود ، اما خیلی سریع تیگو7 جای خود را در بازار ایران به علت عملکرد مناسب باز نمود و توانست با رقبای کره ایی خود چون هیندای توسان و کیا اسپورتیج به خوبی رقابت نماید.

    تیگو7  دارای طراحی بسیار مدرن و شیک میباشد و برای اولین بار موتور توربو و گیربکس دوکلاچه را به شرکت مدیران خودرو معرفی کرد که توانست به سرعت جای  خود را باز نماید ، همچنین این خودرو آپشن های جدیدی چون سقف پاناروما  دوربین 360 درجه  و ترمز پارک برقی و اتوهلد ( در مدل فیس لیفت ) را برای اولین بار در محصولات این برند عرضه نمود.

    تیگو7 محصولی مدرن و قابل قبول در بازار ایران بود که راه را برای  ورود محصولات لوکس تر به خانواده مدیران خودرو هموار نمود و نشان داد که محصولات جدید این خودروساز آماده رقابت با خودروهای وارداتی و لوکس هستند.

    زبان جدید طراحی در کنار آپشن های معقول رفاهی و ایمنی و گارانتی خاص 5 سال یا 150.000 کیلومتر که در میان خودروهای تولیدی کاملا خاص و مشابه وارداتی ها می باشد نشان داد که مدیران خودرو با اعتماد به نفس کافی تیگو7 را عرضه نموده که  راه را برای آینده درخشان و تولید محصولاتی با سبک و استاندارد جدید عرضه نماید .قابل ذکر است که تیگو7 مدیران خودرو هم یک شاسی بلند خانوادگی و هم اسپورت میباشد و میتواند نیازهای گوناگون را براورده سازد.

    تیگو7 در بازار چین و بازارهای صادرانی نیز موفقیت های مهمی را کسب نمود و برخی نشریات برزیلی آنرا به عنوان شاسی بلند کامپکت سال بازار برزیل معرفی کردند و همچنین این شاسی بلند زیبا در سال 2016 لقب زیباترین شاسی خودروی چینی را از مجله استایل ژاپن از آن خود نمود و همواره از سمت مشتریان درجه بالای رضایت را از آن خود نموده و به عنوان رقیب جدی برای خودروهای کره ایی چون کیا اسپورتیج و هیندای توسان به شمار میرود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط