فونیکسریمکسبهتام

توصیه‎ های پلیس به رانندگان در ماه مبارک رمضان

عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درباره رانندگی در ماه مبارک رمضان مطالبی را بیان کرد.

توصیه‎ های پلیس به رانندگان در ماه مبارک رمضان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سفرهای شهری به مقصد محل سکونت در قبل از غروب و نزدیک به زمان افطار افزایش یافته و هموطنان سعی دارند در زمان افطار در کنار خانواده باشند.

    وی ادامه داد: در این ایام، الگوی زمانهای شکل گیری ترافیک دچار تغییراتی شده و با توجه به همزمانی سفرهای برگشت شهری تغییراتی در زمان تراکم ترافیک نیز ایجاد می شود.

    رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: رانندگان با عنایت به افزایش تراکم ترافیک در ساعات غروب و نزدیک به افطار با صبر و شکیبایی بیشتری رانندگی کنند و سفرهای درون شهری خود را بگونه ای برنامه ریزی و مدیریت نمایند تا مجبور به تعجیل در رانندگی نشوند.

    وی بیان کرد: رانندگان باید با بهره گیری از آموزه های دینی و اخلاقی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نموده و بدین ترتیب به حقوق اجتماعی همدیگر احترام گذاشته و اولویت های عبور و تردد عابرین پیاده وسایل نقلیه را مد نظر قرار دهند.

    سرهنگ شیرانی تصریح کرد: در معابر در مقابل صنوف مختلف از پارک غیرمجاز و دوبله و هر نوع توقفی که منجر به سد معبر و کندی عبور و مرور می شود، پرهیز نموده و با توجه به اینکه این قبیل تخلفات مصداق بارز تضییع حق الناس بوده، بنابراین سعی شود به حقوق اجتماعی روزه داران گرامی احترام گذاشته تا همه شهروندان از ترافیکی ایمن و روان برخوردار شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط