فونیکسریمکسبهتام

جزئیاتی جدید از بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۲ GT فاش شد

عصر خودرو- جزئیاتی جدید از بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۲ GT با ۶۵۰ اسب بخار و فناوری جدید منتشر شد.

جزئیاتی جدید از بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۲ GT فاش شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰:۰۰
  • جزئیاتی جدید از بنتلی کانتیننتال 2022 GT فاش شد
  • جزئیاتی جدید از بنتلی کانتیننتال 2022 GT فاش شد
  • جزئیاتی جدید از بنتلی کانتیننتال 2022 GT فاش شد
  • جزئیاتی جدید از بنتلی کانتیننتال 2022 GT فاش شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، نسخه جدید خودرو پر سرعت ​​بنتلی کانتیننتال GT از 13 آوریل به بازار عرضه می‌شود. این پیشرانه دارای یک موتور توربو 6.0 لیتری W-12 با 650 اسب بخار قدرت و 664 پوند فوت گشتاور است.

بنتلی می‌گوید که در 3.5 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد  که برای کانورتیبل 3.6 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 334 کیلومتر  در ساعت است. بنتلی اکنون جزئیات نسخه ​​بنتلی کانتیننتال GT ​​را منتشر کرد که با انتخاب هفت خنک کننده سقفی از جمله توید ارائه می‌شود. سیستم سقف که با سرعت 48 کیلومتر در ساعت در 19 ثانیه باز یا بسته می‌شود، از ساختار Z برای کاهش بهتر صدا استفاده می‌کند.

سرعت بنتلی کم نیست، اما سازنده لوکس انگلیسی استفاده از مارک Speed ​​خود را در بالاترین بازده عملکرد حفظ می‌کند. Continental GT Speed ​​علی رغم نامش، سریعتر از اتومبیلی که مبتنی بر آن ساخته شده است، نیست. نیرو از دوبل توربو 6.0 لیتری W-12 با دوام طولانی مدت بنتلی می‌آید که تنظیم شده برای ارائه 650 اسب بخار قدرت  است. 24 اسب بخار بیشتر از Conti GT W-12 معمولی است، اما گشتاور هر دو خودرو 664 پوند فوت است.

بنتلی ادعا می‌کند که زمان صفر تا 96 کیلومتر در ساعت فقط 3.5 ثانیه است یعنی یک دهم سریعتر از رقم استاندارد W-12 است. این اولین کوپه قاره‌ای است که فرمان عقب دارد، Speed ​​همچنین در عقب دارای دیفرانسیل جدید گشتاور کنترل شده الکترونیکی است. ارسال نیرو به عقب از سیستم چهار چرخ متحرک و کنترل پایداری مجاز‌ است که رانندگان را قادر می‌سازد تا جنبه جدیدی از سرعت را تجربه کنند.

Speed ​​دارای فنر‌های هوا، میراگر‌های تطبیقی ​​و سیستم Dynamic Ride بنتلی است که از میله‌های ضد رول فعال بهره می‌برد. خریداران می‌توانند برای اولین بار گزینه ترمز‌های سرامیکی کربنی را برای این نسل از قاره انتخاب کنند که گفته می‌شود در مقایسه با دیسک‌های چدنی معمولی باعث کاهش  وزن می‌شود. چرخ‌های بیست و دو اینچی استاندارد خواهند بود.

همچنین بنتلی پاسخ گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دو کلاچه اسپید را تیز کرده است، که می‌تواند دنده را تا 100 درصد سریعتر تغییر دهد، زیرا زمان همپوشانی بین جدا شدن کلاچ و درگیر شدن آن به صفر رسیده است. این تفاوت بسته به حالت و نسبت‌های مختلف متفاوت است، اما به عنوان مثال بنتلی می‌گوید که تغییر از سوم به چهارم در حالت Speed's Sport بین 150 تا 170 میلی ثانیه طول می‌کشد، در حالی که در GT معمولی 300 تا 320 میلی ثانیه است.

هنوز جزئیات قیمت گذاری نداریم، اما می‌توانیم با اطمینان پیش بینی کنیم که این کوپه بیش از 224، 225 دلار قیمت خواهد داشت. بنتلی می‌گوید تحویل در سه ماهه سوم سال آغاز می‌شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط