فونیکسریمکسبهتام

تیپ جدید دیگنیتی با نام پرستیژ به بازار می آید

عصر خودرو- محمد ضرابیان، مدیرعامل بهمن موتور در کنفرانس خبری آنلاین این شرکت در پاسخ به سوال خبرنگار عصرخودرو مبنی بر تیپ بندی های جدید دیگنیتی از عرضه تیپ جدید با نام پرستیژ در سال جاری خبر داد. به گفته ضرابیان تیپ پرستیژ برای پوشش بازه قیمتی بالاتر از تیپ پر تیراژ پرایم با سطح بالاتری از امکانات عرضه خواهد شد اما نسخه پرایم همچنان پرتیراژترین مدل خواهد بود.

تیپ جدید دیگنیتی با نام پرستیژ به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، امیر میرمنصف؛ رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور از آمادگی 25 نماینده منتخب گروه بهمن در سراسر کشور برای ارائه خدمات پس از فروش به دیگنیتی خبر داد و در پاسخ به سوالی در زمینه تامین قطعات دیگنیتی گفت : سیاست ما تامین قطعات مورد نیاز خدمات پس از فروش همزمان با عرضه این خودرو به بازار است.

    بیوک علیمرادلو؛ مدیرعامل گروه بهمن نیز در این کنفرانس خبری از برنامه این مجموعه برای گسترش سبد محصولات بیشتر خبر داد و افزود: بهمن موتور همواره حضور فعالی در بازار خودروهای سواری داشته و به همین جهت سدان جدیدی در برنامه کار ما قرار دارد که در زمان مناسب معرفی خواهد شد. علیمرادلو همچنین از برنامه گروه بهمن برای استفاده از پیشرانه 4 سیلندر توربو ساخته شده در شرکت تیوان که به تازگی فعالیتش را آغاز کرده در کراس اوور جدید فیدلیتی خبر داد.

    این مقام ارشد گروه بهمن در پایان ضمن اشاره به مذاکرات سیاسی در زمینه رفع تحریم ها گفت : بعد از رفع تحریم ها فعالیتمان با شرکای سنتی مانند مزدا و ایسوزو را با قدرت ادامه خواهیم داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط