فونیکسریمکسبهتام

حضور ۵۰ تیم لیزرگان و کنترل سرعت در معابر بزرگراهی تهران

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: در طول روز ۵۰ تیم لیزرگان و کنترل سرعت در محورهای بزرگراهی حضور دارند که در طول شبانه‌روز محل آنها تغیر کرده و در محلها و معابری که نیاز است اقدام به رصد سرعت رانندگان و برخورد با تخلفات رانندگان می‌کنند.

حضور ۵۰ تیم لیزرگان و کنترل سرعت در معابر بزرگراهی تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز شاهد خلوتی سطح  معابر شهر تهران هستیم، اظهار کرد: این امر احتمال افزایش سرعتها را  در معابر بزرگراهی پایتخت بیشتر می‌کند.

    جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: در همین راستا و برابر تدابیر اتخاذ شده و با هدف جلوگیری از حوادث رانندگی، گشتهای محسوس و نامحسوس پلیس در معابر بزرگراهی همانند گذشته و بیش از پیش فعال شده‌اند.

    وی بیان کرد: تیمهای گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ایام تعطیلات نوروزی با گشت‌زنی‌های خود در معابر بزرگرا‌هی تهران اقدام به کنترل رفتارهای ترافیکی و برخورد با تخلفات رانندگی مخصوصاً تخلفات حادثه‌ساز و سرعت و سبقت  خواهند کرد.

    این مقام انتظامی عنوان کرد: در طول روز 50 تیم لیزرگان و کنترل سرعت در محورهای بزرگراهی حضور دارند که در طول شبانه‌روز محل آنها تغیر کرده و در محلها و معابری که نیاز است اقدام به رصد سرعت رانندگان و برخورد با تخلفات رانندگان متخلف می‌کنند.

    موسوی‌پور با بیان اینکه فعالیت این تیمها به شکل شبانه‌روزی خواهد بود، گفت: تیمهای گشت شبانه پلیس راهور تهران بزرگ نیز به شکل محسوس و نامحسوس در سطح معابر بزرگراهی به صورت 24 ساعته فعالیت خواهند داشت و با تخلفات برخورد خواهند کرد.

    جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تخلفات حادثه‌ساز نیز گفت: سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی مانند لایی‌کشی، حرکت خلاف جهت مسیر و دنده عقب در بزرگراه جزو تخلفات حادثه‌سازی است که پلیس حتماً با آن برخورد خواهد کرد.

    به گفته این مقام انتظامی، حرکات نمایشی  و لایی‌کشی و حرکات مخاطره آمیز خط قرمز پلیس راهور است که پلیس راهور تهران بزرگ به شدت با این تخلفات حادثه‌ساز برخورد کرده و خودوری متخلفین را به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو